Hallo allemaal,
Iemand tips of uitleg hoe ik het beste 2 neon balkjes onder het dasboard kan aansluiten en dat ze branden met het instappen.
Hoor het graag! alvast bedankt
Neon aansluiten op deur licht.
-
- forum member
- Contacteer:
Re: Neon aansluiten op deur licht.
je kan de draden op je deurpinnetje aansluiten, dan gaan ze aan en uit met de deur open doen

Neophyte schreef:je kan de draden op je deurpinnetje aansluiten, dan gaan ze aan en uit met de deur open doen
zo heb ik het ook zitten, werkt perfect

(met de neon balkjes mooi weggewerkt en je standaard verlichting in dezelfde kleur...)
ziet er prachtig uit :P
(heb er alleen geen foto van, maar ik heb alles blauw, de tellers, binnenverlichting & 2 balkjes van 30 cm onder het dashboard
ziet er erg mooi uit in het donker

hoe heb je je tellers blauw gekregen ?
Of op de interieurverlichting, dan kun je daar ook meteen je spanning pakken 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
nieuwe ledjes halen bij de lokale autoboerbassyyyy schreef:hoe heb je je tellers blauw gekregen ?
dan witte witte tellerplaaten bestellen
dan 3 uurtjes prutsen en heb je mooie tellerplaaten

bij nader inzien heb ik ze idd uit het midden dingetje op je dak gehaald (waar de sensor van de centrale vergrendeling ook zit)sj0ertum schreef:Of op de interieurverlichting, dan kun je daar ook meteen je spanning pakken
(zelfde groep lampjes, maar daar kom je er veel makkelijker bij)
alleen heb in vanuit daar wel de schakeling van de deuren gepakt zodat ze wel netjes met de interieur verlichting aan en uit gaan..
heb vanuit daar een draadje met de + naar een apart schakelaartje onder in mijn middenconsole gemaakt en vanuit dat schakelaartje kan ik ze dan nog eens aan of uitzetten (hotelschakeling zegmaar)
dat heb ik geprobeerd, alleen dan met de baccara teller, echter zit er bij de clio standaard een oranje lichtgeleider in, en dan maakt t niet uit wat voor kleur je er in stopt t wordt toch weer oranje, dus ben er wel benieuwd naar
ow bij mijn 16v zaten er gewoon doorzichtige glaasjes in
misschien moet je eens op de sloop kijken bij een andere teller
misschien dat die glaasje aardig overeen komen..
dan kan je ze evt. overzetten
misschien moet je eens op de sloop kijken bij een andere teller
misschien dat die glaasje aardig overeen komen..
dan kan je ze evt. overzetten