Hallo Allemaal,
Een aantal dagen geleden is mijn elektrisch raammechanisme kapot gegaan.
Ik heb alles al eruit en weet wat er kapot is, namelijk de staalkabel en een aantal plastic onderdeeltjes.
Ik heb bij iemand gevraagd, als hij er het orginele mechanise erin zet dan ben ik 190 euro kwijt incl. montage.
Maar ik heb begrepen dat dit makkelijk zelf opnieuw te monteren is. klopt dit?
En hebben jullie een idee of de imitatiemechanismen goed zijn en waar ik ze het beste kan kopen?
Alvast heel erg bedankt!!
Elektrisch raammechanisme stuk
-
Hekkie
Re: Elektrisch raammechanisme stuk
Bedankt zal dan toch maar eens gaan rondvragen bij de lokale sloperijen.
Raden jullie het aan of af om bijvoorbeeld een setje te bestellen via mijnautoonderdelen.nl voor 62 euro?
Misschien iemand in de buurt van Venlo die mij kan helpen met mijn probleem?
Raden jullie het aan of af om bijvoorbeeld een setje te bestellen via mijnautoonderdelen.nl voor 62 euro?
Misschien iemand in de buurt van Venlo die mij kan helpen met mijn probleem?
Heel veel imitatie spul is net zo goed als origineel. Renault zelf heeft ook imitatie.
Als je niet zelf aandurft te vervangen vraag Henny of hij wil helpen, Cuijk is redelijk in de buurt
Als je niet zelf aandurft te vervangen vraag Henny of hij wil helpen, Cuijk is redelijk in de buurt
check anders http://www.winparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Hekkie
Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik heb bij automaterialenzaak Brezan een nieuw mechaniek voor 110 euro gekocht incl moter.
Alles zat er binnen een uurtje in zoals jullie al aangaven, het was makkelijker dan gedacht.
Ik heb bij automaterialenzaak Brezan een nieuw mechaniek voor 110 euro gekocht incl moter.
Alles zat er binnen een uurtje in zoals jullie al aangaven, het was makkelijker dan gedacht.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2946 Weergaves
-
Laatste bericht door Clio3exeption
-
- 0 Reacties