Adresje voor bestellen ABS-ring

Wielen, banden, remmen, veren en schroefsets, kortom alles over wegligging
Plaats reactie
semfather82

Adresje voor bestellen ABS-ring

Bericht door semfather82 »

Ik ben lang opzoek geweest naar een ABS-ring. Renault garage gaf als advies om nwe vooras te plaatsen, kosten €300,- Dit moet goedkoper kunnen dacht ik. Zelf een ABS-ring bestellen en zelf plaatsen. Dat kan, ik heb een betrouwbaar adresje gevonden die van veel merken ABS-ringen heeft. Gelegen in Friesland, Joure maar verstuurd het tevens ook.Op deze site staat zelfs beschreven hoe je de ring moet vervangen, alle handelingen staan op een rij. Mijn doel is niet om reclame te maken maar clio rijders goedkoop te kunnen laten rijden als zij een ABS-ring moeten vervangen. Veel suc6!
(http://www.autoservicejoure.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;)
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: Adresje voor bestellen ABS-ring

Bericht door Arjan »

Bij de Clio is de ABS ring inderdaad niet los van de as te bestellen. Bij de Kangoo meen ik wel, en laat dat dezelfde ring zijn.
martijnk

Bericht door martijnk »

ik kon een ring bij de dealer bestellen destijds (jaar geleden) voor mijn 1.5 dci die ik ooit had.. daar zijn speciale nummers voor..
cliozwart
forum starter
Contacteer:

Bericht door cliozwart »

Ik heb ze ook gewoon bij de dealer besteld, al was dat niet goedkoop a 30 euro per stuk.
Manuel

Bericht door Manuel »

Ik schop het topic even omhoog omdat ik € 30 per ring toch echt wat te duur vind.

Ik heb mijn ABS-ringen via eBay gevonden, € 12 p.s. met coating en het had maar 1 week levertijd. Shop in kwestie: UKPD - reluctor ring (via eBay: eBay: Renault Clio reluctor ring)
Wizard
forum member
Contacteer:

Bericht door Wizard »

Dan nog verzenden en hopen dat het aankomt. ;) Scheelt je amper 2 tientjes met de vraag of de kwaliteit exact gelijk is.
Manuel

Bericht door Manuel »

Dat vind ik zo'n onzin argument, waarom zou het niet aankomen?
Dan kan je net zo goed naar de dealer toe om al je onderdelen te bestellen, net of Renault alle onderdelen zelf maakt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Clio 2 Onderstel/wegligging (vraag & antwoord)”