voorruit
voorruit
ik heb een grote crack in me voor ruit en in het gezichtvel, nu zie ik alles dubbel zonder gedronken te hebben. maar iemand enige sugesties voor een goedkope nieuwe voor ruit... ik heb gebelt met carglas 400€ autotaal glas 300€. het vervelende is dat de rubbers ook ten einde zijn die moeten dus ook vervangen worden.... ik hoor graag goedkopere oplossingen
en nee ik ben niet verzekerd, omdat ik dan in schade vrije jaren achteruit ga en het niet gunstig is om het op deze manier aan te pakken
en nee ik ben niet verzekerd, omdat ik dan in schade vrije jaren achteruit ga en het niet gunstig is om het op deze manier aan te pakken
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: voorruit
Ruitbreuk kost je geen schadevrije jaren hoor...
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
afhankelijk van verzekering
Ik heb het gehad met de clio RS, kosten me gewoon een paar % korting vanwege ik terug viel in de jaren.
en met de bmw met een andere maatschappij(centraal beheer) kost het me helemaal niets, aleen de extra paar euro voor het extra te laten verzekeren

Ik heb het gehad met de clio RS, kosten me gewoon een paar % korting vanwege ik terug viel in de jaren.
en met de bmw met een andere maatschappij(centraal beheer) kost het me helemaal niets, aleen de extra paar euro voor het extra te laten verzekeren

Groeten, Vincent.
Het kostte mij 45 euro eigen risico, verder helemaal niets. Ik ben all-risk verzekerd.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Dan blijft over: een ruit bij de sloop halen en 'm er zelf inlijmen.
Ik weet alleen niet of je dan veel bespaard. Ruit, bus kit en rubber zit ook gauw op € 100,- en dan moet je het aandurven 'm zelf te plaatsen.
Bij de dealer komt ruit met rubber etc nieuw op 1,5 tot 2x dat bedrag. Ook dan: zelf plaatsen
Ik weet alleen niet of je dan veel bespaard. Ruit, bus kit en rubber zit ook gauw op € 100,- en dan moet je het aandurven 'm zelf te plaatsen.
Bij de dealer komt ruit met rubber etc nieuw op 1,5 tot 2x dat bedrag. Ook dan: zelf plaatsen
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
ik zag wel is een advertentie op mp van 225 euro met plaatsen voor clio 1
Groeten, Vincent.
200 euro in tilburg met niewe rubbers voor clio 1
Kan ook op locatie komene
Kan ook op locatie komene
Groet, Roland.

Grand prix #414

Grand prix #414
Kunt ook gewoon navragen bij de dealert, heb ik toendertijd gedaan met mijn 5 GTT en Clio Diesel.
Was goedkoper dan Carglass / Autotaalglas destijds
Was goedkoper dan Carglass / Autotaalglas destijds
danku voor vele reacties heb nu wel adresje gevonden die doen alles bij elkaar voor 150 Eurotjes.... maar APK loopt af in januari dus ik denk dat ik nog eventjes wacht
Er zijn bedrijven, hier in Hengelo zit Bas Autoglas, die zet je er een nieuwe ruit in en neemt het eigen risico voor rekening. Je moet hiervoor minimaal WA+ verzekerd zijn.
Ik laat hier volgende week ook een nieuwe ruit plaatsen.
Ik laat hier volgende week ook een nieuwe ruit plaatsen.
- cliotuner
- forum member
- Contacteer:
of je komt hier een voorruit uit een clio halen en zet hem bij je eigen er in
ruitje kost hier 20 euro zelf eruit halen en op eigen risico
ruitje kost hier 20 euro zelf eruit halen en op eigen risico