lek
lek
Er drupt vloeistof (water of ruitenwisservloeistof ) achter de rechter wielkast op de grond
heb het droog gemaakt hangt nu nog een druppel aan.
Kan dit overtollig ruitenvloeistof zijn, want met het verwisselen van lampje is de hals van het
ruitenwisser reservoir eraf gehaalt, zit tot aan het nokkie aan toe vol.(overloop?)
heb het droog gemaakt hangt nu nog een druppel aan.
Kan dit overtollig ruitenvloeistof zijn, want met het verwisselen van lampje is de hals van het
ruitenwisser reservoir eraf gehaalt, zit tot aan het nokkie aan toe vol.(overloop?)
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: lek
alles onderzocht conclusie is dat het een afvoerkanaaltje is bij het voorruit die dus niet verstopt zit met bladeren
emmertje water op voorraam : gegooid kwam het ook aan de onderkant eruit.Het schijnt dat als hij verstop zit het naar binnen loopt.
Harteljk dank voor jullie reacties op mijn vraag,ben heel blij met mijn clio Tce (hiervoor een scenic gehad)
maar deze rijd minstens zo goed.
emmertje water op voorraam : gegooid kwam het ook aan de onderkant eruit.Het schijnt dat als hij verstop zit het naar binnen loopt.
Harteljk dank voor jullie reacties op mijn vraag,ben heel blij met mijn clio Tce (hiervoor een scenic gehad)
maar deze rijd minstens zo goed.
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer: