Hallo people,
Ik was een beetje rond aan het kijken naar een Brembo remset voor me Clio sport 2.0 '01.
Iemand een idee, waar ik op moet letten bij aanschaf en wat ze moeten kosten?
Groeten stephannn
Brembo remset
-
- forum member
- Contacteer:
Re: Brembo remset
Hoi,
ik zou als ik jou was totaal niet naar zo'n set gaan kijken. Zo'n set gaat pas op zijn manier werken als ze echt heel heet zijn, zoals circuitgebruik. Op een normale weg als je normaal rijd zijn ze niks beter als een normale set. Als ik jou was zou ik naar een normale set remschijven/blokken gaan kijken, dat bespaart je een hoop geld
ik zou als ik jou was totaal niet naar zo'n set gaan kijken. Zo'n set gaat pas op zijn manier werken als ze echt heel heet zijn, zoals circuitgebruik. Op een normale weg als je normaal rijd zijn ze niks beter als een normale set. Als ik jou was zou ik naar een normale set remschijven/blokken gaan kijken, dat bespaart je een hoop geld

- stephannn
- forum starter
- Contacteer:
Re: Brembo remset
@Daniel de Rijke
Ik bedoel remschijven, remblokken en remklauwen en misschien remleidingen.
@kelvin1990
Klopt, daar heb je gelijk in. Alleen het is wel de bedoeling dat ik ook circuit ga rijden. Misschien as. zondag al op tt assen.
Ik bedoel remschijven, remblokken en remklauwen en misschien remleidingen.
@kelvin1990
Klopt, daar heb je gelijk in. Alleen het is wel de bedoeling dat ik ook circuit ga rijden. Misschien as. zondag al op tt assen.