speakers clio 3 opleuken

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
feline-2010
forum starter
Contacteer:

speakers clio 3 opleuken

Bericht door feline-2010 »

Wie heeft er een idee voor mij heb wel de topic nagespit maar zie nu zoveel dat mijn hoofd ffies aan het tollen is :mad: maar hierbij dus nu mijn vraag.
Wil in mijn 5 deurs een leuk geluidje willen hebben wat er nu inzit gaat een beetje over zijn nek :joker: heb nog wel een box met een kastje over uit mijn andere auto dus wil in de deuren een zuiver geluid alleen wel een betaalbare :oops: wie heeft er ideeën voor mij
Clio III fase 1 1.6 16V en nog standaard
fabianoss

Re: speakers clio 3 opleuken

Bericht door fabianoss »

wat wil je erin? versterker sub ect hoeveel mag het kosten .paar 3 wegspeakertjes erin en je hebt al beter geluid dan je huidige speakers heb zelf een pioneer radio 4x 50 watt mosfet. daaraan een signat 500 watt rms (monoblock) daar dus alleen mijn subwoofer 550 watt JBL GT5 2x 12inch woofer kist achter in mijn clio hehe zit dus aardig vol. en dan voorin 2x 2wegspeakers op de autoradio hoeveel watt weet ik niet en achterin nog 2x 3weg speakers van 150 watt op de auto radio .ahaha hier trilt je wagen al aardig van weg wil eigenlijk of een andere versterker of 1 erbij weet niet of dit mogelijk is om de voorste en achterste speakers ook op een versteker aan te sluiten maar weet niet of dit mogelijk is en hoe om die signat te behoudn voor mijn sub
feline-2010
forum starter
Contacteer:

Die is idd een beetje lekker vol hihi maar heb deze nog liggen Afbeelding en heb ook nog een woofer met versterker en een baspipe met ingebouwde versterker.
Dus vandaar dat ik het over mijn deuren een mooi zuiver geluid wil :grin: maar weet niet vanaf welke bedrag we praten voor een leuk setje maar rond de 100 á 150 ongeveer
fabianoss

Bericht door fabianoss »

ah je behoud je standaart radio dit is een coverter tog om een tulp uitgang te krijgen? voor 150 euro heb je wel een leuk setje denk is je losse verstereker 1 of 2 of meer kanaals?
feline-2010
forum starter
Contacteer:

Wil idd mijn radio behouden en is idd van draad naar tulp toe te gaan.
Maar weet het niet uit mijn hoofd maar dacht dat het een 4 kanaals versterker was is er al errug lang uitgeweest :? Hebben een kleine en dan een clio gekocht want in de ka ging niet veel in :twisted: hihi
fabianoss

Bericht door fabianoss »

als je al een sub hebt en een versterker zou ik zoiets voorin zetten http://www.hifimax.eu/compo-sets/crunch ... 55017.html" onclick="window.open(this.href);return false; weet niet welke maat er voorin zit maar dan heb je mid en tweeters voorin en sub achterin voor niet al te gekke prijs zit al een filter enz bij (is een voorbeeld) zijn natuurlijk meer setjes zit er aant e denken om nog een versterker erin te knallen bij mij en dan zon setje erbij te doen want heb maar een monoblock versterker
feline-2010
forum starter
Contacteer:

Is idd een leuk setje en zodra ik weet wat erin zit en niet erg lekker is dan hou ik dit zeker in mijn hoofd :wink: in ieder geval alvast bedankt voor de tip :thumbsup:
fabianoss

Bericht door fabianoss »

graag gedaan :grin:
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”