K-tec super quiet?

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
disciple

K-tec super quiet?

Bericht door disciple »

Wie heeft er, behalve ArjanRS een K-tec stealth super quiet onder zijn auto? Mijn middendemper en kat zijn kapot, dus heb bij K-tec een racekat en bovengenoemde uitlaat besteld. Volgens eigen zegge is deze uitlaat niet te luid op de snelweg, maar hoor van ArjanRS dat hij toch ontiegelijk veel herrie maakt. De gewone stealth was al vrij luid, dit was ook de aanleiding voor een super quiet versie.

Ik heb echt geen zin in een herriebak op de snelweg, en ben dus benieuwd naar andere ervaringen.
disciple

Re: K-tec super quiet?

Bericht door disciple »

die bedoel ik ook ja. Heb m besteld, icm met een sportkat. Het internet staat vol van mensen die de normale stealth te luid vinden, dus daarom heb ik deze gekocht. De mensen bij ktec verzekerden mij dat hij stil was op de snelweg, maar tot nu toe ben jij de enige die die ik kan vinden die hem heeft, maar ook lawaaierig vind. Ik houd mij hart vast. Ik hoop dat als hij te luid is ik mijn ori einddemper erop kan schroeven. We zullen zien.
disciple

Bericht door disciple »

Nou, hij zit erop, samen met een sportkat. Hij bromt tussen de 1000 en 2500, maar daarna niet meer, ook niet stationair en op de snelweg. Bij 120/130 gewoon stil, geen brom. Als je het gas intrapt net iets rauwer dan standaard, heerlijk. Ik heb t gevoel dat hij ook meer lucht krijgt en dus beter aan het gas hangt en iets beter trekt.
Al met al ben ik erg blij, en opgelucht :wink:
disciple

Bericht door disciple »

Je bedoelt dat die van jou meer bromt omdat jij de standaard kat nog hebt? Ik zal eerder denken dat hij meer herrie zou maken met een sportkat. Las op Cliosport.net wel dat de phase 1 RS minder herrie maakt icm een stealth van ktec dan een phase 2, maar waarom??

Jouw RS is trouwens wel erg mooi, met die antraciete velgen!
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Exterieur (vraag & antwoord)”