Goedemorgen allemaal;
Ik heb een probleempje met een Parrot 3100 icm mijn (fabriek af) radio die in de Clio zit.
1. Parrot ingebouwd zoals het hoort, iso stekkers ingeplugd, een mutedraad uitgezocht…….. blauwe en zwarte kastje weggewerkt en hoppekee Parrot draait, radio draait geen probleem.
2. 1 dag later, Parrot werkt, radio doet NIETS meer, zelfs de verlichting was uit.
3. + constant, geschakelde + omgedraait, radio weer geactiveerd, twee dagen later weer hetzelfde probleem…….%$*&^&!!!!!
4. Parrot voorzien van EIGEN + en geschakelde +……….en wat denk je, radio weer uit na verloop van tijd (twee dagen)
Heb eigenlijk twee vragen:
• Heeft iemand op dit forum dit al eerder gehad, zo ja heeft die misschien de oplossing?
• Wat zou de oorzaak KUNNEN zijn……….kan het eventueel te maken met de MUTE functie/draden, welke zou het kunnen/moeten zijn?
Ik heb het idee dat de radio even uitgeschakeld wordt tijdens het MUTE proces en zich daarna helemaal uitschakeld……….of is dit gek gedacht?
De Parrot heeft 3 mute draden, zit het daar misschien in?
Ik ben nieuw hier en ik heb mijzelf al even voorgesteld in het daarvoor bedoelde forumdeel.
Omdat ik nieuw ben en misschien verkeerd gezocht heb, heb ik voor bovenstaand specifiek probleem niets kunnen vinden, mocht dat wel zo zijn vergeeft u mij dan mijn lompheid!
Maar………………………..heeft iemand enig idee?
Albert
Parrot gezeur.....
- icebox666
- forum starter
- Contacteer:
Re: Parrot gezeur.....
ik heb toevallig in mijn auto ook een parrot en volgens mij dezelfde als jou.
in mijn geval was het zo dat toen ik de originele kapotte radio eruit haalde om me eigen sony xplod erin te zetten de mute op de dimlicht van me radio zat.
ook viel mijn radio daarna uit na 2 minuten bellen.
mischien zit de mute bij jou wel op iets van een aan en uit of iets dergelijks.
heb de originele radio niet gebruikt dus zou het niet weten.
ik heb toen in iedergeval 4 draden doorgeknipt die voor mij als mute overkwamen en heb sinds dien nergens last van.
als ik word gebeld schakeld de radio gewoon automatische over van radio/cd/aux/bleutooth naar de parrot.
in mijn geval was het zo dat toen ik de originele kapotte radio eruit haalde om me eigen sony xplod erin te zetten de mute op de dimlicht van me radio zat.
ook viel mijn radio daarna uit na 2 minuten bellen.
mischien zit de mute bij jou wel op iets van een aan en uit of iets dergelijks.
heb de originele radio niet gebruikt dus zou het niet weten.
ik heb toen in iedergeval 4 draden doorgeknipt die voor mij als mute overkwamen en heb sinds dien nergens last van.
als ik word gebeld schakeld de radio gewoon automatische over van radio/cd/aux/bleutooth naar de parrot.
Groet Rens
R.I.P Clio 1.2 energy R.I.P
R.I.P Clio 1.8 16V R.I.P
R.I.P Clio 1.2 Mexx R.I.P
Clio 1.8 16V
R.I.P Clio 1.2 energy R.I.P
R.I.P Clio 1.8 16V R.I.P
R.I.P Clio 1.2 Mexx R.I.P
Clio 1.8 16V