Bougiekabelset

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
Plaats reactie
Higgy

Bougiekabelset

Bericht door Higgy »

Ik vind de bougiekabelset van mn 1.8 er niet helemaal fris meer uitzien. Wil ik dus vervangen, dat moet met gezond verstand toch goed te doen zijn als ik maar onthoud welke kabel vanaf de verdelerkap naar welke bougie liep :wink:
Op mijnautoonderdelen.nl kom ik adhv mijn kenteken 2 sets tegen: 1 van Bosch en 1 van Beru.
Bij die van Beru (merk zegt me niet trouwens) valt het me op dat de 4 kabels naar de bougies verschillende lengtes hebben (op de tekening). Op de foto van Bosch lijkt het of de 4 kabels even lang zijn.

Welke set adviseren jullie? Qua prijs ontloopt 't elkaar allemaal niet zo (34 a 35 euro, nette prijs)
Adviseren jullie me de verdelerkap gelijk mee te nemen?

Dank!
:thumbsup:
Higgy

Re: Bougiekabelset

Bericht door Higgy »

Thx! Beide sets zijn even duur (er staan bij hen geen duurdere Bosch online, dus zal de Beru maar bestellen)
En raad jij me als expert zijnde aan de verdelerkap gelijk mee te pakken?

Overigens: heb ik met mijn 1.8 een F3P-710 of een F3P-714-motor?
Nelis
spammer
Contacteer:

Bericht door Nelis »

Oude types kan je het helaas niet meer bij renault terug vinden op kenteken :thumbsdown:

Zou je echt op je onderblok zelf moeten kijken. Daar zit als mee zit nog een ijzeren plaatje met type motor erop!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Nelis
spammer
Contacteer:

Bericht door Nelis »

Nog niet.

Ze moeten nog even account voor me aanmaken. Normaal bestel ik alles nog telefonisch ;)!

Handig om te weten in ieder geval :worship:
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Plaats reactie

Terug naar “Clio 1 Motorisch (vraag & antwoord)”