motorsteunen rs
motorsteunen rs
bij mijn rs begin ik ook steeds meer mn spruitstuk, tegen mn subframe aan te horen bonken.
welke motorsteun is hierbij de boosdoener ?, of is het verstandig gezien de prijzen om ze meteen alle 3 te wisselen?
bij k-tech kosten ze namenlijk 78,18 en 15 pond
bedankt alvast!
welke motorsteun is hierbij de boosdoener ?, of is het verstandig gezien de prijzen om ze meteen alle 3 te wisselen?
bij k-tech kosten ze namenlijk 78,18 en 15 pond
bedankt alvast!
Re: motorsteunen rs
die is volgens mij enkel voor de ph2,
heb die gedraaide steun namenlijk niet gezien onder mijn auto...
heb die gedraaide steun namenlijk niet gezien onder mijn auto...
het bonken word dus in ieder geval veroorzaakt door die ''koppel-steun'' ?
en dat is dan bij de phase 1 de steun die ik postte?
dat is dan mooi, die hebben ze niet bij k-tech
dat is dan mooi, die hebben ze niet bij k-tech

- stephannn
- forum starter
- Contacteer:
Ik weet niet precies wat jullie bedoelen, maar misschien dat ik wel op de zelfde lijn zit..
Heb een renault clio sport 2.0 16v phase 1. en als ik vol optrek in zijn 1 hoor ik dat er iets volgens mij tegen mijn banden komt. hier zullen jullie het nu ook over hebben.
Is dit moeilijk te vervangen?
stephannn
Heb een renault clio sport 2.0 16v phase 1. en als ik vol optrek in zijn 1 hoor ik dat er iets volgens mij tegen mijn banden komt. hier zullen jullie het nu ook over hebben.
Is dit moeilijk te vervangen?
stephannn
De steun van mn foto gaat ori renault 120€ kosten.. naja toch maar even doen
- stephannn
- forum starter
- Contacteer:
En wat valt hier tegen te doen?ArjanRS schreef:Als je harde klappen hoort, dan is het je uitlaat manifold dat tegen je subframe aan stoot
ja, ik heb hier in de buurt een automaterialen zaak zitten, waar ik ook nog eens flink korting krijg. maar heb vandaag gewerkt dus ga daar maandag wel even langs.
ik laat het nog horen!
ik laat het nog horen!
arjan, die rubberen baksteun kost bij mn leverancier 45€ , en de dogbone 55€
nu heb ik nog geen tijd gehad om de prijzen te vragen van ori renault, maar dat komt van de week nog wel!
nu heb ik nog geen tijd gehad om de prijzen te vragen van ori renault, maar dat komt van de week nog wel!
K-tec heeft ze ook gewoon voor de RS Phase 1.
http://www.k-tecracing.com/show_product ... 17&appid=2" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.k-tecracing.com/show_product ... 17&appid=2" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Uprated Gearbox to Subframe mount bushes. Notorious for causing gearstick jump and knocking of exhausts against subframes, the troublesome OE Renault bushes can be pressed out and replaced with these Powerflex Poly Bushes. This version is for cars fitted with the inline style mount (not the mount with a twist in it). This is more often fitted to the Phase 1 172 and earlier Clio 1 16v models.
Price is per kit as pictured.
Now supplied in the stiffer Purple Compound.