CV van 19 16v

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
Nenad16v
beginner
Contacteer:

CV van 19 16v

Bericht door Nenad16v »

Hallo,

Het is een 19 maar CV werkt het zelfde als van de Clio.

Sowieso werkt hij niet op afstand. Weet zo niet of het aan de sleutel ligt of de ontvanger binnen in.

Maar via het slot werkt het wel maar gaat enkel de bestuurdersdeur op slot. De andere 3 zit wel enige beweging in
maar gaan niet op slot. Waar te zoeken?

Zullen de overige motortjes gewoon stervende zijn of zijn er eventueel andere verklaringen? Accu is natuurlijk wel vol :)

Alvast bedankt.
Afbeelding
Nenad16v
beginner
Contacteer:

Re: CV van 19 16v

Bericht door Nenad16v »

Niemand die wat weet dus.. Dan zal ik zelf maar opzoek gaan..
Afbeelding
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Of het bij Renault dan weer hetzelfde is al bij Mazda weet ik niet maar het valt te proberen. Bij de Renaults heb ik er geen ervaring mee.

Bij mijn vorige auto, Mazda 323F BG, was er bij de achterdeur een motortje overleden. Op één of andere manier zat daar een serieschakeling in waardoor de overige motortjes ook gelijk niks meer deden. Motortje vervangen en alle deuren gingen weer op slot.

Waar ik dan ook gelijk aan zit te denken is dat er ergens een draad niet helemaal goed zit, sluiting of breuk. Wat ik dan weer wel weet is dat de CPV net als raambediening vaak min-gestuurd werkt. Dus doormeten op schakelaar levert geen resultaat...
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

Zit geen vriesschakeling in....

9 van de 10 keer is dit een kwestie van de sloten even goed doorsmeren :thumbsup:
Plaats reactie

Terug naar “Clio 1 Elektronica (vraag & antwoord)”