Hallo Allemaal,
Ik heb een nieuwe clio 1.5 dci collection bouwjaar 2012. Ik heb echter geen regelbare dashboardverlichting. In de brochure staat echter dat dit in een collection wel zou moeten zitten en er staat geen uitzondering voor diesels. De dealer heeft mij verteld dat de regelbare dashboardverlichting niet in een dci collection hoort. Zijn er eigenaars van dezelfde auto die kunnen bevestigen dat dit klopt?
Alvast bedankt!
MVG,
Daan
Clio dci collection geen regelbare dashboardverlichting
Re: Clio dci collection geen regelbare dashboardverlichting
Ik weet niet of het misschien hetzelfde is als oudere modellen, in de clio 2 zit het ook niet altijd standaard maar is het wel voorbereid.
In het klepje waar ook de cruiscontroll/begrenzer knop zit en het verstellen van de hoogte van je verlichting hoord het aanpassen van je dashboard verlichting ook te zitten. als dit er niet in zit kan het zijn dat het wel voorbereid is. dit is makkelijk te controleren door het klepje even los te halen en te zien welke stekkertjes er op de achterkant zitten. (hoop dat je er wat van kan maken. .. het is nog vroeg voor mij )
In het klepje waar ook de cruiscontroll/begrenzer knop zit en het verstellen van de hoogte van je verlichting hoord het aanpassen van je dashboard verlichting ook te zitten. als dit er niet in zit kan het zijn dat het wel voorbereid is. dit is makkelijk te controleren door het klepje even los te halen en te zien welke stekkertjes er op de achterkant zitten. (hoop dat je er wat van kan maken. .. het is nog vroeg voor mij )
Iig dank voor je reactie. Ik zal inderdaad eens kijken. Er moeten toch ook mensen zijn met een clio 3 dci collection, reageer aub even...
gr daan
gr daan
-
- beginner
- Contacteer:
Heb een 1.2 TCe collection van nov 2011, heeft ook geen regelbare dashboard verlichting.