Advies Sony MEX BT-3800u

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
Gijs-16v

Advies Sony MEX BT-3800u

Bericht door Gijs-16v »

Hallo,

Momenteel heb ik mijn clio 2001 Ph2 de originele audio er nog inzitten.

Heb uit mijn vorige auto nog een Sony X-Plod MEX BT 3800u liggen. Zou deze graag inbouwen samen met andere speakers/composet voor een beter/voller geluid.

Zou het zonde vinden als mijn stuurwielbediening (display) weg zou vallen, dus wil ook hiervoor een kabel of stekker hebben. Nou heb ik alleen geen idee welk type ik voor mijn radio moet hebben?

Wat voor speakers of composet kan ik voor mijn radio het beste gebruiken? Het hoeft geen professionele installatie te worden van honderden euro's. Wil gewoon een mooi & vol geluid.

Bvd,

Gijs-16v
Michaelveen

Re: Advies Sony MEX BT-3800u

Bericht door Michaelveen »

Iemand die ik ken had ook zo stekker maar je kan er niet "veel" meer mee. Als ik het goed had gehoord kon je alleen nog maar harder en zachter zetten en van zender veranderen . Tenminste dat kon hij. Per auto verschilt die ook nog is. Plus ze zijn best prijzig. Zou er maar is over nadenken om dit optie te laten vervallen. Je ben er zo aan gewend zonder stuur bediening. en je Display werk ook niet meer alleen je Tijd balkje blijft branden, je krijg geen overige informatie, zender, volume ect....
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”