Cabasse auditronic 6CD-wisselaar icm IPod-aansluiting

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
vrefos

Cabasse auditronic 6CD-wisselaar icm IPod-aansluiting

Bericht door vrefos »

Hallo,

Ik heb mijn Clio III 1.6 Initiale nu een paar dagen in m'n bezit en heb volgende week al m'n eerste lange rit (naar noord Duitsland).

Nu wil ik mijn iPod kunnen gebruiken onderweg. Ik heb al wat rondgekeken op dit forum en kwam tegen de: ACB, yatour ACB, Xcarlink en de zelf gefabriceerde USB kastjes van de Spanjaard (Ricardo?). Welke van deze systemen ondersteunt de audio stuurbediening goed? Dus dat ik gewoon met de stuurbediening een andere playlist/track of wat dan ook kan selecteren en alle functies van de bediening kan gebruiken? En zijn er misschien nog andere goeie alternatieven?

En is het überhaupt wel mogelijk icm mijn Cabasse wisselaar, aangezien je zowel de USB kastjes als de Cabasse wisselaar normaal gesproken aansluit op de wisselaar ingang van de headunit.

Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen! Het zou heel vervelend zijn als ik 6 uur lang naar Duitse radio zou moeten luisteren! Haha

Groeten,

Vrefos
Nelis
spammer
Contacteer:

Re: Cabasse auditronic 6CD-wisselaar icm IPod-aansluiting

Bericht door Nelis »

ACB blijft je stuurwiel bediening aangesloten. Als je een cd-wisselaar hebt kan je deze helaas niet aansluiten. Na mijn weten is er geen set op de markt om ze beide tegelijker tijd te laten werken.

Eventueel kan je het met een Ice-Link proberen. Dit komt dan weer ergens tussen ja antenne!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
vrefos

Re: Cabasse auditronic 6CD-wisselaar icm IPod-aansluiting

Bericht door vrefos »

Hoe zit mijn wisselaar er aan de achterkant uit? De wisselaar zit in de headunit neem ik aan, dus zullen er toch wat aansluitingen vrij zijn achterop de unit? Bijvoorbeeld voor een navigatiesysteem, voor een externe wisselaar en een kabel die loopt naar de versterker onder de bijrijdersstoel.
Ik heb inmiddels wat foto's gevonden van de achterkant van mn headunit en versterker. De blauwe iso stekker komt van mijn headunit als ik het goed heb? Mocht ik een ACB willen aansluiten, moet dat op de versterker? Maar dan valt de gehele cd-functie weg op de headunit?
Is het ook mogelijk om de Carminat TomTom aan te sluiten die ik kan krijgen via iemand?

Dit is de cabasse die ik heb, maar dan in de Initiale kleur (creme)
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... abasse.jpg
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”