parrot mki9200
parrot mki9200
iemand hier ervaring met de mki9200 ?
en dan bedoel ik met name de audio functies ervan.
op internet lees ik namenlijk een hoop tegenstrijdigheid...
en dan bedoel ik met name de audio functies ervan.
op internet lees ik namenlijk een hoop tegenstrijdigheid...
Re: parrot mki9200
Ik heb hem gelijktijdig met aanschaf van mijn clio in laten bouwen.
Functies werken perfect, maar audiokwaliteit is via alle manieren lager als via de originele Renault radio.
Dus als ik een nummer op een cd afspeel is de geluidskwaliteit beter als via USB met de Parrot
al met al ben ik toch tevreden, zeker de functionaliteit is uitgebreid.
In de toekomst zal ik er een externe versterker op aansluiten die de geluidskwaliteit zal moeten verbeteren
Functies werken perfect, maar audiokwaliteit is via alle manieren lager als via de originele Renault radio.
Dus als ik een nummer op een cd afspeel is de geluidskwaliteit beter als via USB met de Parrot
al met al ben ik toch tevreden, zeker de functionaliteit is uitgebreid.
In de toekomst zal ik er een externe versterker op aansluiten die de geluidskwaliteit zal moeten verbeteren
Heb hem er zelf ook in niet echt problemen mee. Alleen af en toe met opnemen als je hem al lichtjes aanraakt dat je de beller dan weg drukt......
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
dus het is geen topkwaliteit geluid, maar het is wel om aan te horen ofniet?
tis voor mij namenlijk ideaal om een carkit en extra geluidsaansluiting te hebben. maar als t geluid beroerd is neem ik wel een losse acb.
tis voor mij namenlijk ideaal om een carkit en extra geluidsaansluiting te hebben. maar als t geluid beroerd is neem ik wel een losse acb.
Heb ook een Parrot MKi 9200 ingebouwd (Clio III) en sluit mijn iPhone via de kabel aan, als ik een wat langere rit moet maken. En ik vind de kwaliteit van het geluid beter via de kabel naar mijn iPhone dan als ik een cd in de radio heb.
Op de Parrot zit geloof ik ook nog een eigen equalizer, dan kan je het nog een beetje aanpassen.
Op de Parrot zit geloof ik ook nog een eigen equalizer, dan kan je het nog een beetje aanpassen.
Ja prima te doen
!

nou, parrot binnen.
nu het volgende, hij past niet
heb al gezocht op inernet, maar kom er niet uit.
wie weet waar ik kabels kan krijgen om de parrot op mn alpine cd19851r aan te sluiten?
nu het volgende, hij past niet

heb al gezocht op inernet, maar kom er niet uit.
wie weet waar ik kabels kan krijgen om de parrot op mn alpine cd19851r aan te sluiten?
Ik vind het wel een aanrader.
Wat betreft het aansluiten, kijk eens op Pitstar.nl en dan bij montageproducten. Die hebben allerlei adapter kabels en dan is het alleen nog plug & play. Weet niet precies welke je voor een Alpine radio nodig bent.
Wat betreft het aansluiten, kijk eens op Pitstar.nl en dan bij montageproducten. Die hebben allerlei adapter kabels en dan is het alleen nog plug & play. Weet niet precies welke je voor een Alpine radio nodig bent.
In principe is het plug en play op je radio.
Ik heb een parrot mki9200 in laten bouwen in mijn clio III phase 2 en vind het geluid via de speakers gewoon goed klinken. Voorwaarde is wel dat de mp3's op je USB stick van goede kwaliteit zijn.
Ik ben zeer tevreden over de functionaliteit van de carkit.
Ik ben zeer tevreden over de functionaliteit van de carkit.
Iemand enig idee of je nog wat moet instellen om je USB of dergelijks te gebruiken?
Hij ziet mijn apparaat wel kan een nummer selecteren en dan speelt die maar 2 seconden en dan valt die weg. Wil je terug gaan naar het USB menu kom ik er niet meer in. En in die 2 secondne hoor ik ook geen geluid.
Hij ziet mijn apparaat wel kan een nummer selecteren en dan speelt die maar 2 seconden en dan valt die weg. Wil je terug gaan naar het USB menu kom ik er niet meer in. En in die 2 secondne hoor ik ook geen geluid.