Massa Clio 1 Ph 3

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
Peterr

Massa Clio 1 Ph 3

Bericht door Peterr »

Dag mensen,

Ik weet dat er al een aantal topics op dit forum over dit onderwerp is geplaatst; nergens heb ik echter een antwoord kunnen vinden op mijn vraag.
Weet iemand een goede massa voor een clio 1 ph 3? Ik heb mijn versterker rechtsachter in de kofferbak liggen. Nu heb ik een stukje metaal bij het rechterachterlicht (aan de binnenkant uiteraard) blank geschuurd en de ground daarop geplakt (alleen om te testen of mijn versterker het goed doet en idd hij doet het). Ik kan echter geen plekje vinden waar ik de kabel aan vast kan maken. Is er een mogelijkheid zelf een gat te maken? Zo ja, hoe bevestig je zoiets. Met hout is dat makkelijk, een schroefje volstaat. Maar hoe is dat bij metaal? Of kent iemand een simpelere oplossing? Met ducktape bevestigde massa is niet echt ideaal namelijk..

Voor de duidelijkheid; het moet ergens aan de rechterhelft van de kofferbak zijn.

Dank en groet,

Peter
Nelis
spammer
Contacteer:

Re: Massa Clio 1 Ph 3

Bericht door Nelis »

Ik had hem onder de steun van de achterbank gedaan!!!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Peterr

Bericht door Peterr »

Waar is de steun van de achterbank?
Nelis
spammer
Contacteer:

Bericht door Nelis »

Onder de achterbank ;)! Beetje links van het midden als ik het goed had!
Peterr

Bericht door Peterr »

Ik heb onder de achterbank gekeken en daar zaten inderdaad een aantal moeren, onder meer die voor de gordels. Probleem is dat deze vaak muurvast zitten of te groot zijn voor mijn massakabel. Anyway bedankt voor je tip ik zal er naar kijken!
Nelis
spammer
Contacteer:

Bericht door Nelis »

Ja ik had hem toen dacht ik onder de steun van de rugleuning. Majha is alweer ruim 2 jaar geleden dus kan het niet meer goed inbeelden hoe het zat.
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”