middendemper clio ph1 1.4

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
Plaats reactie
M_bettonvil

middendemper clio ph1 1.4

Bericht door M_bettonvil »

ik heb dit weekend een andere einddemper gekocht en gemonteerd op de clio nu is alleen mijn geluid erg hard :thumbsdown: maar nu kom ik tot de ontdekking dat de vorige eigennaar de middedemper er tussen uit heeft gehaald.. weet iemand hoe ik nu makkelijk en het liefst goedkoop aan een vervanger kan komen ? :thanks: want ik wil graag weer een middendemper :joker:

mvg micchael
speklap

Re: middendemper clio ph1 1.4

Bericht door speklap »

onderdelenzoeker.nl mischien? als je hem bij dealer besteld ben je volgens mij best duur uit je bent net een weekje te laat heb de mijne vorige week net weggegooit
M_bettonvil

f*ck..

ja dan word het waarschijnlijk bestellen..
weet iemand nog een goed adresje ? :thanks:

mvg michael
speklap

Bericht door speklap »

ik heb er ook gwn een buis onder maar dat hoor je niet wil wel ruile hoor :devilish:

en anders hier mischien http://www.onderdelenlijn.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dennis145

Bericht door Dennis145 »

onder mijn 1.4 zit standaard een buis zonder demper vanaf de kat...... ondanks dat hier een remus einddemper opzit, hoor ik hem alleen een beetje brommen al de uitlaat goed warm is......... dit vind ik juist tegenvallen!
M_bettonvil

Ja ik heb op 100% tuning einddemper gekocht maar hij is weg er hard kwa geluid maar er heeft een middedemper op gezetten want onder de auto kan je het zien in de hitteschilden

Mvg michael :joker:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Clio 1 Motorisch (vraag & antwoord)”