Originele radio clio III
Originele radio clio III
Hallo,
ik heb een Clio III uit 2006 en daar zit nog gewoon een standaard originele inbouw radio is.
alleen deze radio ondersteund blijkbaar ook AUX... hoe of waar sluit ik zo'n kabeltje aan??
het lijk me dat je gewoon een AUX kabeltje ergens in kunt steken voor een extern media ding. ??
Grtz marco
ik heb een Clio III uit 2006 en daar zit nog gewoon een standaard originele inbouw radio is.
alleen deze radio ondersteund blijkbaar ook AUX... hoe of waar sluit ik zo'n kabeltje aan??
het lijk me dat je gewoon een AUX kabeltje ergens in kunt steken voor een extern media ding. ??
Grtz marco
Re: Originele radio clio III
Wat je kan aanschaffen is een Audio Connection Box, hierin kan je ook USB kwijt. Deze zijn echter niet goedkoop. Kijk hier eens: http://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... on#p250094
Daarnaast weet ik dat er ook kabels te koop zijn die je aansluit op je radio en dan uitmonden in mini-jack.
Daarnaast weet ik dat er ook kabels te koop zijn die je aansluit op je radio en dan uitmonden in mini-jack.
ok dus ik kan ook gewoon zo'n kabel achter in de radio aansluiten? want die kabeltjes heb ik genoeg..
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
enn, achter op je radio zijn er andere conectoren (zal renault wel niet zijn)
acb box is wel het makkelijkst dan kan je een usb stick of een ipod er op aansluiten,
verder kan je een minijack / tulp stekker kopen, die van 3 (4??) pin conector op de achterkant van de radio naar de minijack / tulp gaat
acb box is wel het makkelijkst dan kan je een usb stick of een ipod er op aansluiten,
verder kan je een minijack / tulp stekker kopen, die van 3 (4??) pin conector op de achterkant van de radio naar de minijack / tulp gaat
Groeten, Vincent.
ok ik ben ook gewoon minijack nodig dus dan doe ik dat wel met die kabeltjes.
hoe haal ik de radio er in godsnaam uit dan?:P
hoe haal ik de radio er in godsnaam uit dan?:P
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
je kan het doen met popnagels, lange houten sate stokjes.
of een klein bezoekje bij renault garage, vaak trekken ze hem gratis ff los, of kan je ff de pennetjes lenen
of een klein bezoekje bij renault garage, vaak trekken ze hem gratis ff los, of kan je ff de pennetjes lenen

Groeten, Vincent.
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
http://www.cabriault.com/meganecc/tips/ ... neipod.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten, Vincent.
ok en in alle 4 de gaten.. en dan die pennen er in drukken?
..(klinkt wel fout trouwens)..
..(klinkt wel fout trouwens)..
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Jep, dan klikt je radio naar voren. 

zo'n 1 kan ik dus rechtstreek in pluggen achter in de radio?

Nee dat gaat helaas niet. Originele radio heeft geen tulp/RCA-uitgang...