Auto rijd goed maar er zijn nog wel wat aandachtspuntjes, waar ik nog wat aan moet doen.
Als jullie nog wat meer hierover weten zou ik dat natuurlijk graag willen weten.
In principe wil ik al deze zaken zelf doen/oplossen, dat lijkt mij het leukste

1. Richtingaanwijzer gaat maar af en toe terug in de middelste stand. Moet ik deze schakelaar vervangen ?
2. Het bovenste deel van mn dashboard (bij de voorruit) is nogal plakkerig. Het lijkt wel of een een laklaagje opzit, wat aan het vergaan is. Is dit eraf te halen en waarmee ?
3. Mn bestuurdersstoel is ingezakt. Is dit gemakkelijk op te vullen of moet ik voor een nieuwe stoel ?
4. Mn Airco doet het niet. Lampje gaat wel aan maar wordt niet koud. Is alleen bijvullen de oplossing ?
5. Tussen de 80 en 120 km/u wanneer je gas geeft neigt de auto naar rechts en bij gas loslaten naar links. Zou dit de linker draagarm kunnen zijn ?
6. Bij gas geven en loslaten beweegt de versnellingspook behoorlijk naar voren en achteren. Is dit normaal of zijn er bepaalde rubbers aan vervanging toe maar welke ?
7. Mijn auto heeft een startonderbreker, maar het is lastig starten omdat hij pas na vele pogingen starten wil. Kan deze onderbreker functie eraf gehaald worden en kun je dit zelf ?
8. Mijn auto gaat na een tijdje automatisch op slot. Loop ik geen risico dat ik niet meer in de auto kan als mn sleutels er nog in zitten?
9. Met optrekken bij nat weer spinnen de voorwielen vrij snel. Ligt dit aan de banden (goodyear) of is dit minder met andere merken?
10. Mijn auto heeft volgens mij geen ABS. Is dit achteraf nog aan te brengen of is dit erg duur?
11. Mijn auto heeft geen cruisecontrol. Zijn er naast de in dit forum genoemde originele cruisecontrols nog andere aftermarket cruiscontrols verkrijgbaar die gemakkelijk in te bouwen zijn?
Tis nogal een lijst geworden

Voor de rest vind ik de Clio ontzettend fijn rijden

Hiervoor heb ik nooit een Clio gehad wel Megane en ik moet zeggen dat ik positief
verrast ben. Ook het 1.9D motortje doet mooi zn werk