Harde klappen
Re: Harde klappen
is je auto verlaagd?
Het kan zijn dat er ruimte zit boven bij je lagerschalen, als je optrekt trek je de voorkant van de auto omhoog
en die valt dan weer naar beneden als je het gas los laat. Door de ruimte krijg je die klap denk ik
Het kan zijn dat er ruimte zit boven bij je lagerschalen, als je optrekt trek je de voorkant van de auto omhoog
en die valt dan weer naar beneden als je het gas los laat. Door de ruimte krijg je die klap denk ik
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
Omdat waarschijnlijk je chassis opgetilt word en een stukje vrij ruimte heeft en dan tegen de lagerschaal omhoog bonkt. De neus van je auto komt omhoog als je gas geeft dus dat lijkt me vrij redelijk.
Even afwachten wat de rest zegt.
Even afwachten wat de rest zegt.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
Volkswagen Polo 2010
Heb je met elke auto als je met slippende banden weg rijdt. Zijn als goed is je aandrijfassen die de herrie maken. Is niet echt goed voor je aandrijfassen.
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Klinkt voor mij gewoon als een auto die zijn grip niet kan vinden, dan gaat hij een beetje stuiteren.
Daar kan ik me wel in vinden....heb ik ook wanneer ik hard optrek en de wielen voor beginnen te stuiteren.....Frank [Factory] schreef:Klinkt voor mij gewoon als een auto die zijn grip niet kan vinden, dan gaat hij een beetje stuiteren.
Moet dan met iets meer gevoel gasgeven......(zei de gek met z'n lompe rechter poot

- Blom
- forum starter
- Contacteer:
Heb ik ook last van. Als je gewoon in zn 1 hebt staan en dan volgas geeft, stuiterd die van mij ook. Dan zoekt die gewoon naar grip en stuiterd die.
Doe het maar is expres met gierende banden wegrijden dan heb je er geen last van

Doe het maar is expres met gierende banden wegrijden dan heb je er geen last van

Choas is enkel een hogere vorm van Ordenen
Afgelopen zaterdag slalom gereden op circuit en geen geklapper aan de voorkant. Soms wat slippende banden, maar verder niks.
Op onverhard (harde onderlaag met gravel toplaag) soms echter wel klappen......
In dit geval vermoed ik daarom toch gewoon klappen door gripverlies op een oneffen onderlaag.
Uitlaatspruitstuk en motorblok van RS zullen ook wel anders zijn dan dat van een dCi. Ik kon in iedergeval niet ontdekken dat bij mij de uitlaat ergens tegenaan tikt.
Op onverhard (harde onderlaag met gravel toplaag) soms echter wel klappen......
In dit geval vermoed ik daarom toch gewoon klappen door gripverlies op een oneffen onderlaag.
Uitlaatspruitstuk en motorblok van RS zullen ook wel anders zijn dan dat van een dCi. Ik kon in iedergeval niet ontdekken dat bij mij de uitlaat ergens tegenaan tikt.
Uitlaat en subframe van een RS zitten te dicht op elkaar. Dat levert ook bij extreem optrekken en bonkend geluid, zeker met wat oudere motorsteunen. Mijn subframe is aangepast dus dat gebonk is er niet meer. Af en toe bij onzorgvuldig optrekken met spinnende banden bonkt het nog steeds maar dat hebben veel auto's. Ik vermoed de topschotels die wat vertikaal bewegen.
E
E