Wil ook niet gek doen maar Meguiars word hier wel enorm de hemel in geprezen, er zijn zeker gelijkwaardige en zelfs betere producten dan meguiars voor de helft van het geld.....
Mijn advies is dus kijk is verder dan je neus lang is en denk niet dat Meguiars het enige merk op aarde is.
Voor goede doeken zou ik voor de Poorboys Deluxe Mega mega towel gaan. Dat zijn echt super doeken en werken 10x beter dan de doeken van meguiars na mijn mening!
http://www.carclean.nl/product/Poorboys ... 00905.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Nooit of te nimmer ouwe kussen slopen of andere troep op je lak gebruiken tenzij je overal krassen wil hebben.
Als je tijdens het kleien het hoort krassen betekend het dat de klei de vuil uit de lak haalt, dat maakt altijd geluid. Als je dan af en toe je stuk klei bekijkt en hij is heel vies vouw je hem een paar keer dubbel en heb je weer een schoon stuk.
Als je de klei per ongeluk op de grond laat vallen GELIJK weggooien geen risico nemen door verder te gaan met hetzelfde stukje.