Navigatie wisselaar 350Z

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
roYa
forum member
Contacteer:

Navigatie wisselaar 350Z

Bericht door roYa »

Mensen,
Ik weet dat het hier niet hoort maar misschien weet iemand dat van jullie.
Mijn oom heeft pas een 350Z laten importeren uit Italie. In zijn navigatie staan alleen de kaarten San Marino, Italie en nog een land wat daar vlakbij ligt. Hij heeft wel een DVD van Navteq (Nissan Xanavi X6.0) + Systeemsoftware + een cd met systeemsoftware en mappen (Birdview).
Maar nu willen wij de mappen inladen met die DVD maar achterin ze Nissan zit alleen een CD wisselaar.
Dus ik ga er vanuit dat ik een DVD wisselaar nodig heb aangezien die gewoon te koop zijn.

Maar weet iemand van jullie of dat zomaar gaat werken als ik een DVD wisselaar doe met dezelfde stekkeraansluitingen?
Afbeelding
Contacteer:

Re: Navigatie wisselaar 350Z

Bericht door Age »

Denk dat je met deze vraag verder komt op een Nissan of een 350 forum?
Groet, Age
Nelis
spammer
Contacteer:

Bericht door Nelis »

Zit die niet gewoon in het dashbord kastje weggewerkt? of onder een stoel. Zo zit het namelijk ook bij Renault bij de meeste modellen. En aangezien Nissan van Renault is.....
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Bij Renault Carminat gaat de schijf in de cd speler van de radio en niet in de wisselaar. Weet niet of het systeem van Nissan vergelijkbaar is maar een Navi CD in de wisselaar lijk tme niet logisch. Dan moet de navi bij elke aanpassing terugzoeken naar de de juiste schijf en lezen. Muziek valt dan uit dus dat zal 'm niet wezen. Of je moet alles van de schijf in een vast geheugen laden en dan de schijf niet nodig hebben a la TomTom???
roYa
forum member
Contacteer:

Bericht door roYa »

Het is opgelost hoor. Age, dat wou ik eigenlijk voorkomen omdat ik mezelf dan voor 1 vraag op 30 verschillende fora's had moeten aanmelden.
Me oom heeft een cd lezer achter de voorstoel. Er zijn ook 350z modellen met een dvd speler achter de voorstoel dus me oom heeft nu een navigatie cd besteld (was dvd). Voor een dvd lezer ben je gauw 300 euro kwijt namelijk.
Afbeelding
Contacteer:

Bericht door Age »

ok. Super! :driving:
Blijkt dus toch maar weer dat er niet veel verschil tussen een 350Z en een Clio zit...hahahaha :thumbsup:
Groet, Age
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”