Beste mensen,
misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ben zelf al een poets fanaat met alle spullen van Meguiar's en Autoglymp,
maar krijg evengoed mijn motorkap niet mooi, ook krijg ik alle swirls niet weg??
Wat ik normaal doe is:
-Wassen met microvezel spons en Meguiar's gold class shampoo + 2 emmer systeem.
-Kleien
-Meguiar's Paint Cleaner
-Autoglymp Super Resign Polish
-Meguiar's Ultimate Polish
-Meguiar's NTX 2.0 wax
-Meguiar's Carnauba wax
-Meguiar's Endurance Tyre Dressing
-Autoglymp bumper spul.
Ondanks dit alles blijven er swirls op mijn auto zitten en zitten er vlekken op me motorkap die ik er niet uit krijg. Ook zit mijn motorkap heel erg vol met steenslag wat kan je daar aandoen?
Johan
Motorkap
Re: Motorkap
misschien een optie om je motorkap opnieuw te laten spuiten, of te laten beplakken met folie ?
- zarok
- forum starter
- Contacteer:
jah dat kan, maar dat zal wel duur zijn denk ik, of spuit iemand van de club ook auto's?
En weet jij misschien een middeltje om met de hand swirls weg te halen? Zelfs meguiers scratch remover en commedant 4 help niet.
En weet jij misschien een middeltje om met de hand swirls weg te halen? Zelfs meguiers scratch remover en commedant 4 help niet.
Renault Clio 2.3 2006 Community 1.2 16v LPG G3
Swirls krijg je machinaal verwijderd. Met het handje is dit niet altijd even goed te doen. Spuiten hoeft echt niet. Dan kan je de kap beter lichtjes wetsanden en dan polijsten.
- zarok
- forum starter
- Contacteer:
Oke, las ook ergens dat je de steenslag kan opvullen met een lakstifte en daarna wedsanden en polijsten dat het dan weg is. Maar volgens mij was je die lak van een lakstift met hard boenen zo weer weg.
En kan je ook die vlekken wegkrijgen met wedsanden dan? Ik vermoed dat het vogelpoep was, als ik het van heel dichtbij bekijk zie ik haarscheurtjes.
En kan je ook die vlekken wegkrijgen met wedsanden dan? Ik vermoed dat het vogelpoep was, als ik het van heel dichtbij bekijk zie ik haarscheurtjes.
Renault Clio 2.3 2006 Community 1.2 16v LPG G3
Vogelpoep kan je met wat geluk wegkrijgen met wetsanden. Dat is bij mijn oude Clio twee keer gelukt. Dit lukt enkel als het niet door de blanke lak heen is.
De lakstift-optie kan ook, maar dit laat wel eens los inderdaad. Dit was ook bij mijn Clio het geval.
De lakstift-optie kan ook, maar dit laat wel eens los inderdaad. Dit was ook bij mijn Clio het geval.