je kunt hem nu in iedere versnelling zetten zonder koppelingpedaal te gebruiken ..heb er niks vreemds mee gedaan koppeling heeft ervoor ook nog nooit geslipt ofzo
is voor mij nu echt een raadsel....

mvg mark
tegenwoordig ga ik maar nergens meer van uit want op andere forums waar ik veel ben gebeurt het zelfs wel dat ze komen vragen over een startprobleem en dan blijkt uiteindelijk gewoon de accu leeg of de tank leeg. Oftewel ik ga maar nooit meer ergens van uit als iemand wat vraagt op een forumhennybongers schreef:Natuurlijk kan er ook een schakelstang los liggen. Dat zou idd een stuk goedkoper zijn. Ben er vanuit gegaan dat je daar al naar gekeken hebt.
Succes, Henny
dat heb ik dus ook, dingen zoals een lege accu enz dat kijk je toch eerst na lijkt mij dan maar er zijn dus mensen die daar zo snel niet eens aan denken ofzo. Maar daarom ga ik tegenwoordig maar gewoon uit van dat ze nog niks nagekeken hebben en dat ze het anders wel hadden gezegdhennybongers schreef:Hahaha ja die mensen heb je ook. Ik merk soms aan mijzelf dat ik teveel vanzelfsprekend vind. Maar dat komt omdat ik zelf automonteur ben en er te vaak vanuit ga dat mensen zelf al de meest voor de hand liggende oorzaken nagekeken hebben.
Gr. Henny
welke bak van renault is wel goed dan? want over de bakken van renault zelf hoor ik eigenlijk nooit iets goeds, behalve dan dat ze de revisie mannen wel aan het werk houden.Wouter schreef:ik heb een versterkte bak in mn Williams zitten om van dit gezeik af te komen, kost iets meer bij revisie maar goed. Die JB3 en JC5 zijn niet zo heel goed van Renault.