Lampjes vervangen bedieningspaneel verwarming/airco.

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
Roy_78

Lampjes vervangen bedieningspaneel verwarming/airco.

Bericht door Roy_78 »

Hoi allemaal,

Kan iemand aangeven hoe je eenvoudig de lampjes vervangt van het bedieningspaneel van de verwarming/airco? Het is een ClioII Privilege luxe van 2004. Alle 3 de lampjes zijn inmiddels stuk en nu wordt het tijd om die te vervangen. Ik heb de radio inmiddels verwijderd, maar vervolgens kan ik (net) niet bij de lampjes. Zit het paneel er in geklikt of moet ik nog meer demonteren om erbij te kunnen?

Alvast bedankt voor jullie reactie's.

Groeten,
Roy
Roy_78

Re: Lampjes vervangen bedieningspaneel verwarming/airco.

Bericht door Roy_78 »

Bedankt! Ik ga het dit weekend in orde maken!

Grt,
roy
CoolClio

Bericht door CoolClio »

:thumbsup: handig dit topic. Mijn lampjes van verwarming en asbak zijn ook kapot evenals van de electrische raambediening en hoogte regeling koplampen.
Ben wel benieuwd hoe handig dit allemaal gaat :chinrub:
rdg0680

Bericht door rdg0680 »

(nu naar de datum kijkend..... zal het vast wel gelukt zijn inmiddels :wink: )

Gaat vrij makkelijk, ik heb het zelf vorig weekend gedaan, ik zit eigenlijk te wachten tot ze weer stuk zijn haha, is erg lonend werk, en je pakt meteen alles aan. Zou me wel aan de how to houden, is een prima uitleg. Ik had eerst deze gevolgd om de lampjes eruit te halen want bij renault zeiden ze dat het lampjes met fitting of zonder kon zijn :shock: Daar zullen ze dan waarschijnlijk die zwarte fittingen mee bedoeld hebben, maar de lampjes zaten er gewoon ingedrukt. Deze even online besteld en meteen wat reserves, en de 2e keer zat het binnen een kwartier allemaal weer op z'n plek.

Succes
CoolClio schreef::thumbsup: handig dit topic. Mijn lampjes van verwarming en asbak zijn ook kapot evenals van de electrische raambediening en hoogte regeling koplampen.
Ben wel benieuwd hoe handig dit allemaal gaat :chinrub:
Snirk
beginner
Contacteer:

Bericht door Snirk »

Goedendag,

De link in de reactie van "shunli" werkt niet meer!! Kan iemand mij hier nog mee helpen?? Alvast reuze bedankt
mox
Beheerteam
Contacteer:

Bericht door mox »

2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Interieur (vraag & antwoord)”