Hoi Bas,
Als je de centjes er wel voor over hebt zou ik me goed laten adviseren en naar meerdere sets luisteren. Zeker als je op zoek bent naar wat meer bass is een versterker en goede compo-set erg aan te raden.
Het dashboard demonteren kost trouwens net zoveel tijd als het voltanken van de clio
Ik denk dat je zelf moet gaan luisteren, in tegenstelling tot mijn voorganger vind ik Ground Zero namelijk helemaal niet mooi klinken. Het geluid kan vooral goed hard, maar ik vind dat dit ten koste gaat van de helderheid/zuiverheid en volledigheid van het geluid (zoals met veel merken uit de USA). Dit is geen kwestie van goed/fout maar vooral gebaseerd op persoonlijke voorkeur. Wat voor muziek luister je, en op welk volume doe je dit?
Ga eens naar een goede audio zaak (dus niet de media markt) en laat je adviseren. Neem een CD mee met max. 2 nummers die je compleet uit je hoofd kent en graag naar luistert, en speel deze af op verschillende speakers.
Ik heb zelf een composet van Morel, 3 kanaals versterker van Audison en een subwoofer van Rockford Fosgate. Als je in de buurt van Delft woont mag je best een keertje komen luisteren.