Verschillende kleur Xenon
- Triggerhappy
- forum member
- Contacteer:
Re: Verschillende kleur Xenon
Mischien zijn ze niet van hetzelfde fabrikaat? je kan xenon lampen in verschillende kleurtemperaturen krijgen. Grote kans dus dat er niet 2 dezelfde lampen inzitten.
Clio RS 172 (verkocht)
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy

Xenon is er in verschillende sterktes, als je het zo mag noemen. 4000k, 6000k enz.
Hoe hoger hoe blauwer.
Ik denk dat er bij jou dus twee verschillende lampen in zitten.
***Edit*** kzie dat Trigger intussen eigenlijk ook hetzelfde zegt...
Hoe hoger hoe blauwer.
Ik denk dat er bij jou dus twee verschillende lampen in zitten.
***Edit*** kzie dat Trigger intussen eigenlijk ook hetzelfde zegt...

Bij de APK wordt gekeken of het lichtbeeld goed is. Dus of je licht niet verblind, door verkeerde afstelling of defecte ophanging. Of de reflectoers niet te veel verroest zijn. Dit kwam met auto's voor 1990 vaker voor omdat de reflectors toen vaak van metaal waren, tegenwoordig meestal kunststof. En of het glas niet te dof is geworden.
-
- forum starter
- Contacteer:
Is volledig normaal! Bij starten zijn ze erg blauw en kleuren icm originele D2S 4300K lampen terug naar geelachtig.ArjanRS schreef:Maar.. Als ik mn lampen aanzet zijn ze beiden mooi blauw.
Na ong 10 seconden verkleurd de ene naar orangje achtig, dat vind ik er zo raar aan:p
De verkleuring naar oranje zal te maken hebben met de leeftijd van de lamp. Waarschijnlijk is al er eens een lampje vervangen en verklaard dat het kleurverschil.
Je kunt dit enkel oplossen door twee nieuwe lampjes te plaatsen of te kijken naar Philips D2S 85122CM 5000K. Deze ColorMatch lampen zijn wat blauwer en gemaakt voor tussentijdse vervangen en het voorkomen van kleurverschil.
Succes,
idd zal er 1 vervangen zijn, de andere nog origineel, je kan zogenoemde "colormatch"lamp
deze is dan al ingebrand en zal nagenoeg dezelfde kleur geven als de oude.
€150,- voor 1 lamp is veeeeeellll te veel, zoek gewoon even op internet, en je vind zat
adressen waar je voor die prijs er 2 hebt incl. verzendkosten
Heb voor mijn pa 2x philips D2s 4300K bij deze jongens besteld: http://www.24autoparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
was dus rond de €125,- kwijt voor 2 stuks incl. verzenden
deze is dan al ingebrand en zal nagenoeg dezelfde kleur geven als de oude.
€150,- voor 1 lamp is veeeeeellll te veel, zoek gewoon even op internet, en je vind zat
adressen waar je voor die prijs er 2 hebt incl. verzendkosten

Heb voor mijn pa 2x philips D2s 4300K bij deze jongens besteld: http://www.24autoparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
was dus rond de €125,- kwijt voor 2 stuks incl. verzenden