Hallo allemaal,
Ik ben al tijdje actief op het forum, echter in een andere sectie! Rij nu al 3,5 jaar met veel plezier in mijn Clio 2. Nu komt echter de tijd dat ik toch een aantal opties begin te missen, cruise, airco/clima, nu kwam ik deze toevallig op marktplaats tegen en deze staat ook nog eens om de bocht van waar ik woon!
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... e=lr&pos=5
Nu ben ik vandaag even wezen proefrijden en wat een zonnetje! Alles functioneert prima en naar mijn mening is de prijs ook niet de hoogste! De distributieriem moet wel vervangen worden en de auto geeft zelf aan dat de kleine beurt voor de deur staat. De garagehouder was hier ook niet geheimzinnig over hij vertelde me ook al dat wanneer ik de auto echt wil hebben hierover te praten valt.
De auto is ingeruild bij wealer, en deze garage heeft eerste keus op de ingeruilde auto's van wealer en daar komt deze dus vandaan. De lak is nog goed in orde alleen op de motorkap zitten enkele uitgebeten plekjes van vogelpoep, echter ben ik er van overtuigd dat ik deze zelf nog wel weg krijg met de DAP.
Nu hoop ik dat jullie me nog tips en trucs of advies willen geven rondom het aanschaffen van deze, of een vergelijkbare clio.
Groetjes,
Roy