clio1 ph 3 1.4 bk 98
Re: clio1 ph 3 1.4 bk 98
ja ok dat is waar, kan er ook gewoon een turbo op? en sja mijn blokje heeft nog maar 122000 gelopen en een andere blok zit ik al gauw op meer kms maar wat zou het eventueel kosten om er een andere blok in te gooien enz? is zeker heel duur?
als je de motor en de spullen allemaal regelt wil ik em wel ervoor 150 euro erin knallen voor je en aansluiten natuurlijk;) meeste sloperijen of rtc forum vind je meestal wel een compleet blok dus motor bak kabelboom en ecu voor nog geen 500 euro
naja ik denk dat ik geowon mijn blok hou is wel zo makkelijk straks ook met verkoop enz? maar was gewoon beniuewd of ik met dit blok mijn auto op beetje makkelijke en beetje goedkoope manier kon opvoeren zegma
dat is je aut strippen kost je helemaal niks
en dan die ope uitlaat van voor naar achter. ik zelf ben met een clio 16v motor bezig maa zit al enig duizende euro's in en nog is niet klaar

ja precies haha dat word mij zeker te gek maar behalve strippen en uitlaat wat is nog meer een optie op 1.4 blok?
nou dat is bij ons in smilde nog wel eens de vraag haha! de brommers gaan harder als de meeste haha
er zij geen verdere opties alles wat erna komt is duur wil je echt vooruit gang dan is een ander blok de beste uitkomst