Nieuwe Clio (wanneer eerste beurt?)

Voor algemene Clio 4 vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Re: Nieuwe Clio (wanneer eerste beurt?)

Bericht door klmklmklmklm »

Remblokken lijken me inderdaad snel versleten.Daarom dat ze ook op de hatchback steeds zo warm lopen.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
goos
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door goos »

Als remblokken ongeveer (hangt volgens mij ook behoorlijk van de berijder en waar je rijdt van af) 50.000 km mee gaan en je doet je onderhoudsinterval om de 30.000 is het toch niet vreemd dat hij de volgende 30.000 niet gaat halen, je zit dan tenslotte al weer op 60.000.
Tenzij de dealer zei dat hij nog maar een paar duizend mee kon, maar dat kan ik niet uit je verhaal halen.
Groet,
Martijn

Afbeelding
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Mwah. 30.000 is zelfs nog redelijk. Tenminste, in vergelijking met de VW Jetta die ik heb gehad. Daar gingen elke 15k nieuwe blokjes in en ik reed daar alleen maar lange afstanden mee. Maar dat was dan ook wel kwaliteit van vroegâh (1990 zo'n beetje) :mad: :lipssealed:

Onder de Clio zitten nu zo'n 30k op de remblokjes en die zijn nog lang niet af, misschien half maar dat zijn wel veel korte(re) ritjes. Ook met de Scénic hebben we pas bij zo'n 65k nieuwe blokken er onder moeten zetten. Nog geen 60k halen met een setje lijkt me dan dat er iets niet helemaal in orde is met de kwaliteit van de blokjes of de manier van het gebruik van de rem. :sneaky:
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Algemeen”