Armsteun
Re: Armsteun
Kan iemand die de originele armsteun heeft mij vertellen of deze ook in hoogte verstelbaar is? Bedankt!
Clio IV - 1.5 dCi Collection
Deze is niet in hoogte verstelbaar. Wel kun je deze in meedere standen kantelen waardoor deze in een andere positie komt te staan.
Maar echt de hoogte verstellen dat wil niet.
Maar echt de hoogte verstellen dat wil niet.
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Het schakelen doe ik met mijn arm op de armsteun.Gebruiker schreef:Vond de fabrieks armsteun meer een elleboogsteun eigenlijk![]()
Doe het liefste schakelen met mijn arm nog op de armsteun hoop dat het met deze kan!
Na de "demo" serie auto's zijn er veel aanpassingen gedaan, zo ook de steun.
Ik weet niet hoe jij dit ervaart?, ik zal morgen anders een foto maken...
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
Heeft iemand een goede foto van de originele armsteun ben er wel benieuwd na....
Kijk hier maar eens (de derde foto geloof ik)
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 38&t=16759 (ik hoop dat dit zo werkt)
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 38&t=16759 (ik hoop dat dit zo werkt)
Vandaag bericht gekregen van de dealer, armsteun kost € 199,00 incl. BTW en montage. Onderstaande foto was bijgevoegd. Ik vind het er netjes uitzien.
Zo op de foto te zien zit deze op de originele punten bevestigd. Als het goed is krijg ik hier nog even bericht over.

Zo op de foto te zien zit deze op de originele punten bevestigd. Als het goed is krijg ik hier nog even bericht over.

Update:
De armsteun zit inderdaad aan de stoel bevestigd en is met opbergvak. Ook leverbaar in zwart, leer of vinyl. Levertijd wordt geschat op een week.
Ik heb zojuist een zwarte besteld. 26 februari gaat de auto naar de dealer voor wat puntjes en ik hoop dat de armsteun dan binnen is, kan deze gelijk gemonteerd worden (samen met de instaplijsten). Ben benieuwd.....
De armsteun zit inderdaad aan de stoel bevestigd en is met opbergvak. Ook leverbaar in zwart, leer of vinyl. Levertijd wordt geschat op een week.
Ik heb zojuist een zwarte besteld. 26 februari gaat de auto naar de dealer voor wat puntjes en ik hoop dat de armsteun dan binnen is, kan deze gelijk gemonteerd worden (samen met de instaplijsten). Ben benieuwd.....
Wat waren de kosten?Clio13 schreef:Update:
De kosten zijn € 199,00 incl. BTW en montage. Zie ook mijn eerdere bericht hierboven van vandaag, met de foto.
Goed nieuws! Ik dacht voorheen gelezen te hebben dat deze niet na te bestellen was.
Clio Gris Cassiopée GTI-Style!
dat is zeker goed nieuws, die ga ik er dus ook zo snel mogelijk in laten zetten
Clio IV dCi90 Expression Eco 2 Blanc Glacier
Dus de armsteun komt toch aan de stoel vast te zitten?
http://www.aspabvba.be/Basis.aspx?Tid=7 ... =7&Stijl=7
had hier nog wat informatie gevonden over de armsteunen.
Ben op het moment nog op vakantie en zet het erop via de telefoon dus kon hem helaas nier linken door de site zelf.
http://www.aspabvba.be/Basis.aspx?Tid=7 ... =7&Stijl=7
had hier nog wat informatie gevonden over de armsteunen.
Ben op het moment nog op vakantie en zet het erop via de telefoon dus kon hem helaas nier linken door de site zelf.
Dat kan ook, is een armsteun op een soort voet die je op de "middentunnel" vastschroefd. Zo heb ik het ook in mijn AYGO zitten. Bij de armsteun van Renault hou je echter, zoals ik het zie op de foto, de middentunnel vrij.
Ik weet overigens nog steeds niet hoe de Renault armsteun exact bevestigd zit. Als je goed naar de foto kijkt zou je ook een plaatje aan de achterzijde bovenkant van de armsteun kunnen zien, evenwijdig aan de achterzijde van de stoel. Ik heb 'm besteld en wacht het wel af....
Ga nu mijn nieuwe dakdragers eens monteren, dakbak erop en lekker op vakantie....
Ik weet overigens nog steeds niet hoe de Renault armsteun exact bevestigd zit. Als je goed naar de foto kijkt zou je ook een plaatje aan de achterzijde bovenkant van de armsteun kunnen zien, evenwijdig aan de achterzijde van de stoel. Ik heb 'm besteld en wacht het wel af....
Ga nu mijn nieuwe dakdragers eens monteren, dakbak erop en lekker op vakantie....
Veel plezier op vakantie!
Ik kom zelf net terug
.
Vandaag ook de armsteun gezien. Ze hadden hem alleen in het zwart ( dacht leder ) en ze zeiden dat dit ook de enige leverbaar was ....
Kosten lagen op €275,- inclusief BTW & montage.
Was inderdaad met opbergvak en hij zit vast in de stoel.
Ze hadden er langer werk aan omdat de bekleding..... iets mee was en was de eerste die ze zouden inbouwen.
Ik zou wel even foto plaatsen als die erin zit
.
Ik kom zelf net terug

Vandaag ook de armsteun gezien. Ze hadden hem alleen in het zwart ( dacht leder ) en ze zeiden dat dit ook de enige leverbaar was ....
Kosten lagen op €275,- inclusief BTW & montage.
Was inderdaad met opbergvak en hij zit vast in de stoel.
Ze hadden er langer werk aan omdat de bekleding..... iets mee was en was de eerste die ze zouden inbouwen.
Ik zou wel even foto plaatsen als die erin zit

Bij deze de foto's van de armsteun. Kosten waren iets anders uitgevallen als hierboven vermeld

Ik kom net terug van de dealer, armsteun besteld voor 200 euro.
Deze word aan de zijkant van de stoel bevestigt.
In verschillende kleuren leverbaar, ziet er strak uit!
Helaas nog niet bekend wanneer mij Clio word geleverd.
Op 29-01-2013 besteld
Groet,
Piet
Deze word aan de zijkant van de stoel bevestigt.
In verschillende kleuren leverbaar, ziet er strak uit!
Helaas nog niet bekend wanneer mij Clio word geleverd.
Op 29-01-2013 besteld
Groet,
Piet