Velgen nieuwe Clio (3)
- Contacteer:
Re: Velgen nieuwe Clio (3)
heeft niets met 17"te maken, maar meer met de bredere band.
Ik rij in de winter ruim 1 op 11-12 (185 breed) en in de zomer ergens tussen de 1 op 9 en 10 (215/17 inch). Maar ik rij wel op LPG....
Ik rij in de winter ruim 1 op 11-12 (185 breed) en in de zomer ergens tussen de 1 op 9 en 10 (215/17 inch). Maar ik rij wel op LPG....
Groet, Age
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Ik heb er nooit wat van gemerkt. Ik had een 205 band.
En welke band had je daar voor? Ik neem aan dat je met je RS geen 650 km per week rijdt?
Dat zou trouwens geen straf zijn
Dat zou trouwens geen straf zijn

- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Op mijn diesel had ik Bridgestone Potenza. Een fijne band vind ik persoonlijk. En slijtvaster dan bijvoorbeeld de Toyo's van Ages Clio. Ik geef je ook advies op basis van mijn vorige auto, niet op basis van mijn RS. Daar heb je niets aan. Met mijn diesel maakte ik zo'n 30.000 km per jaar.
- Contacteer:
psst, heb ook sinds vorig jaar die bridgestone's 
Maar die zijn idd beter en veel stiller dan die toyo's

Maar die zijn idd beter en veel stiller dan die toyo's
Groet, Age
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Is ook zo, op advies van mij, haha.
Ga vh weekend de velgen bestellen denk ik. EN ja jongens, toch 17 inch :D
1 vraagje nog, ik sprak iemand die zei dat je onder 17 (7) inch breedte 215 ipv 205 MOET hebben.
En ik vraag me af, is dit zo. Want op alle velgensites staan ze met 205 breedte.
1 vraagje nog, ik sprak iemand die zei dat je onder 17 (7) inch breedte 215 ipv 205 MOET hebben.
En ik vraag me af, is dit zo. Want op alle velgensites staan ze met 205 breedte.
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Kan allebei. Geen probleem.deleeuw schreef:Ga vh weekend de velgen bestellen denk ik. EN ja jongens, toch 17 inch :D
Kies wel de juiste ET voor je velg, zodat ze mooi in de wielkasten vallen.
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Age heeft ET 40 volgens mij. Maar het zou nog wel in de 30ers kunnen. Denk dat 35 een mooie ET zou zijn.
Dank je wel.
De ET waarde is als ik me niet vergis de afstand tussen binnenkant velg en buitenkant wielkast en standaard is de et 45. Bekent dat als ik 35 ET neem dat de velg 10 cm buiten de wielkast uitkomt?? Wordt beetje lastig parkeren dan?
De ET waarde is als ik me niet vergis de afstand tussen binnenkant velg en buitenkant wielkast en standaard is de et 45. Bekent dat als ik 35 ET neem dat de velg 10 cm buiten de wielkast uitkomt?? Wordt beetje lastig parkeren dan?

- Contacteer:
het zijn millimeters 
Ze komen dan 10 mm verder naar buiten dan standaard, maar dan nog vallen ze in de wielkasten.

Ze komen dan 10 mm verder naar buiten dan standaard, maar dan nog vallen ze in de wielkasten.
Groet, Age
haha klein verschilletje... 10 keer zo klein 
ik heb echt veel aan jullie tips en antwoorden guys!
Ik vind de Mak Nitro 4 wel gaaf, hebben jullie nog suggesties van nieuwe mooie wielen?

ik heb echt veel aan jullie tips en antwoorden guys!
Ik vind de Mak Nitro 4 wel gaaf, hebben jullie nog suggesties van nieuwe mooie wielen?
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Het lijkt een klein verschil, maar voor de looks doet het wonderen...
Je wielen blijven sowieso binnen de kasten.
Je wielen blijven sowieso binnen de kasten.
De 17 inch velgen zitten er onder, bedankt voor de tips allemaal!
Hoe kan ik een fotootje uploaden voor jullie??
EN nog een vraagje mbt verlagen, wil ik bij Van Kleef gaan doen, maar zie dat hij
meerdere merken aanbiedt. Wat zijn de verschillen in prijs en kwaliteit tussen kw, ap suspension en weibach?
eibach is denk ik te stug? wil voor 30 mm gaan, subtiel maar wel sportief. nu is het net een 4x4
Hoe kan ik een fotootje uploaden voor jullie??
EN nog een vraagje mbt verlagen, wil ik bij Van Kleef gaan doen, maar zie dat hij
meerdere merken aanbiedt. Wat zijn de verschillen in prijs en kwaliteit tussen kw, ap suspension en weibach?
eibach is denk ik te stug? wil voor 30 mm gaan, subtiel maar wel sportief. nu is het net een 4x4

- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Waarom stel je Bert van van Kleef die vraag niet. Hij kan het je precies vertellen en je goed adviseren.