Hier kun je dat progje downloaden!
http://www.sandisk.com/Assets/u3/launchpadremoval.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
2e hands kan je ook nog wel iets vinden denk ik (zoek op ice-link voor renault)Tommiejj schreef:Ik heb een vraag:
Kan je zo audio box beter bij de dealer bestellen of weet 1 van jullie een beter adres ervoor
Weet ook 1 van jullie hoe je die box aan moet sluiten zou het graag willen weten hoe dat werkt.
alvast bedankt,
Tommiejj
Schroeven? Die van mij zitten mooie klitteband matjes bij. Niks schroeven.Nico van Halen schreef: 4 schroeven erin jagen om hem op te hangen
Ik heb vanmiddag de connection box in onze Clio 2 uit 2002 ingebouwd. De uiteindelijke inbouw duurde echt maar 10 minuten. (moest eerst wel ff kijken hoe het zat). 4 dikke popnagels gebruikt en radio eruit trekken. Stekker van de CD wisselaar eruit, de nieuwe blauwe erin, kan niet fout. Een gat boren was bij mij niet nodig, er zit een origineel vierkant gat links achter tegen de boven kant van het dashboard kastje. Kabel erdoor, klitteband vastzetten, kabel insteken en box vast drukken en het werkt prima. Vreemd dat de dealer daar zoveel geld voor vraagt.Tommiejj schreef:okeej dus 1 gaatje boren dat is geen probleem.
maar dat kabeltje zit dus aan die radio neem ik aan
heb zelf een renault clio uit 2007 met standaard renault radio die wel cd's afspeelt die er dus ff uit halen en dan dat kabeltje door dat gat en aansluiten op die box.
Het kabeltje kost € 19,90Thijs Bosmann schreef:Klopt, dat kabeltje voor de Ipod kun je niet op elke hoek van de straat krijgen!
Ja de stuurbediending blijft bruikbaar, nee je ziet alleen CD1TR4, dus CD nummer 1 en Track nummer 4, artiestennaam e.d. ondersteunt de radio niet!fab schreef:Ik heb z'n Tuner List radio met stuurbediening en display bovenin. Kan je je stuur bediening blijven gebruiken voor het schakelen tussen nummers? en krijg je info zoals artiest en track naam in je display?