Audio Connexion box

Van tweeter tot Woofer
sj0ertum
Oud-beheerder

Re: Audio Connexion box

Bericht door sj0ertum »

Die Usb sticks worden veel verkocht, Een leuk weetje. Die software rommel die je erbij krijgt genaamd 'U3' kun je heel gemakkelijk verwijderen :thumbsup: Op de website van sandisk kun je er een klein progje voor downloaden, en ook ergens op je usb stick staat dat verstopt.

Hier kun je dat progje downloaden!
http://www.sandisk.com/Assets/u3/launchpadremoval.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door sj0ertum op 30 dec 2008 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Paul Veelen

Bericht door Paul Veelen »

die werkt nog prima :thumbsup: en je kunt er veel shit op kwijt dus ik zou blij zijn zo'n kerstcadeautje! :grin:

oh en die U3 is idd niet fijn.. had een password ingevoerd en toen deed ie het niet meer op de autoradio haha
Nico van Halen
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Nico van Halen »

U3 begin ik niet aan, rotzooi :P
Afbeelding
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

Hier kun je dat progje downloaden om U3 te verwijderen
http://www.sandisk.com/Assets/u3/launchpadremoval.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Tommiejj

Bericht door Tommiejj »

Ik heb een vraag:
Kan je zo audio box beter bij de dealer bestellen of weet 1 van jullie een beter adres ervoor
Weet ook 1 van jullie hoe je die box aan moet sluiten zou het graag willen weten hoe dat werkt.

alvast bedankt,

Tommiejj
Thijs Bosmann

Bericht door Thijs Bosmann »

Bestellen is t makkelijkst bij de dealer.

Aansluiten is plug en play, alleen n gat boren in je dashboard kastje!

Wil alleen op een ORIGINELE Renault radio met CD-wisselaar uitgang.. :thumbsup:
Nico van Halen
Oud-beheerder
Contacteer:

Tommiejj schreef:Ik heb een vraag:
Kan je zo audio box beter bij de dealer bestellen of weet 1 van jullie een beter adres ervoor
Weet ook 1 van jullie hoe je die box aan moet sluiten zou het graag willen weten hoe dat werkt.

alvast bedankt,

Tommiejj
2e hands kan je ook nog wel iets vinden denk ik (zoek op ice-link voor renault)

installatie is idd 1 gaatje boren voor de kabel, 4 schroeven erin jagen om hem op te hangen en aansluiten is plug en play! :)
Afbeelding
R27
über forummer
Contacteer:

Bericht door R27 »

Nico van Halen schreef: 4 schroeven erin jagen om hem op te hangen
Schroeven? Die van mij zitten mooie klitteband matjes bij. Niks schroeven.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Thijs Bosmann

Kan ook, de schroefjeszijn wel beter om vast te zetten! :thumbsup:
R27
über forummer
Contacteer:

Bericht door R27 »

Nou, ik heb flink aan die klitteband-dingen moeten trekken om ze los te krijgen. En dan heb je maar één gaatje...

(jij weer...) :smash:
Thijs Bosmann

Nou, met die 4 schroefjes krijg je t BIJNA NIET meer los, en die van Nico was een Special Edition uitvoering, die is namelijk van mij geweest! :smash:

/Nu jij weer!/*
R27
über forummer
Contacteer:

Bericht door R27 »

Nou, als ik 'm (bijna) niet meer los had gekregen, had ik 'm nu niet te koop aan kunnen bieden voor €100,-! :smash:
Nico van Halen
Oud-beheerder
Contacteer:

Die van mij gaat gewoon verkocht worden met de clio ;)

En tevens de reden dat hij er nog zit na de inbraak :P kost teveel moeite bij mij haha ;)
Afbeelding
Thijs Bosmann

Zou t?...
Die van Nico is gewoon de beste! :smash: :thumbsup:
Thijs Bosmann

Omdat ik een Alpine Radio van € 800 eu in de auto heb met ipod en 2 subwoofers enz die niet op n originele radio kunnen! :thumbsup:

Ik had m over van n klant toen...
Tommiejj

Bericht door Tommiejj »

okeej dus 1 gaatje boren dat is geen probleem.
maar dat kabeltje zit dus aan die radio neem ik aan
heb zelf een renault clio uit 2007 met standaard renault radio die wel cd's afspeelt die er dus ff uit halen en dan dat kabeltje door dat gat en aansluiten op die box.
B-boi

Bericht door B-boi »

Als je radio een uit de Tuner List of Update List reeks is, is dat zo.
Je sluit de ACB aan op de connector voor de CD-wisselaar. Als je een wisselaar hebt, kan je die dus niet meer gebruiken.
blacktdi

Bericht door blacktdi »

Tommiejj schreef:okeej dus 1 gaatje boren dat is geen probleem.
maar dat kabeltje zit dus aan die radio neem ik aan
heb zelf een renault clio uit 2007 met standaard renault radio die wel cd's afspeelt die er dus ff uit halen en dan dat kabeltje door dat gat en aansluiten op die box.
Ik heb vanmiddag de connection box in onze Clio 2 uit 2002 ingebouwd. De uiteindelijke inbouw duurde echt maar 10 minuten. (moest eerst wel ff kijken hoe het zat). 4 dikke popnagels gebruikt en radio eruit trekken. Stekker van de CD wisselaar eruit, de nieuwe blauwe erin, kan niet fout. Een gat boren was bij mij niet nodig, er zit een origineel vierkant gat links achter tegen de boven kant van het dashboard kastje. Kabel erdoor, klitteband vastzetten, kabel insteken en box vast drukken en het werkt prima. Vreemd dat de dealer daar zoveel geld voor vraagt.
Thijs Bosmann

de monteurs die dat meestal doen zijn 60 jaar oud en doen alleen aflever beurtjes.. die zijn nie zo snel nie! :smash: :thumbsdown: :driving:
Reload

Bericht door Reload »

Hier een adresje in Duitsland waar je het setje voor ~ € 150,- hebt... wel zelf even inbouwen maar daar zijn de plaatjes voor bijgeleverd... (vergeet niet de ipod kabel mee te bestellen).

http://cgi.ebay.nl/Original-Renault-Aud ... 3:1|294:30" onclick="window.open(this.href);return false;

Het bedrijf is Renault Dealer in Duitsland en betrouwbaar, heb er zelf ook al eens besteld :smash:
Sick Nick

Bericht door Sick Nick »

Daar heb ik mijn ACB ook besteld :) Waar je wel rekening mee moet houden is dat hier geen ipod kabel of 3.5mm audio kabel bij zit, voor mij niet van belang aangezien ik gewoon een USB stick en m'n telefoon gebruik en ik zelf wel zo'n audio kabeltje heb. Wil je je ipod aansluiten heb je een vrij specifiek kabeltje nodig dacht ik, die verkopen ze apart voor 20 euro.
Thijs Bosmann

Klopt, dat kabeltje voor de Ipod kun je niet op elke hoek van de straat krijgen! :thumbsup:
Reload

Bericht door Reload »

Thijs Bosmann schreef:Klopt, dat kabeltje voor de Ipod kun je niet op elke hoek van de straat krijgen! :thumbsup:
Het kabeltje kost € 19,90
http://cgi.ebay.nl/iPod-Anschlusskabel- ... ayer_Zubeh" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;ör?hash=item270375643149&_trksid=p4634.c0.m14.l1262&_trkparms=|301:0|293:1|294:30

De Audio Connection Box kost € 129,90
http://cgi.ebay.nl/Original-Renault-Aud ... 3:1|294:30" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Totaal dus zo'n € 150,- zoals ik al eerder aan gaf... :smash:

Zelf heb ik het volgende besteld voor mijn zwarte Clio III ; :driving:
Renault Clio III Chrom Grill Leisten Zierleisten
http://cgi.ebay.nl/Renault-Clio-III-Chr ... eile_Zubeh" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;ör?hash=item280273091270&_trksid=p4634.c0.m14.l1262&_trkparms=|301:0|293:2|294:30
fab

Bericht door fab »

Ik heb z'n Tuner List radio met stuurbediening en display bovenin. Kan je je stuur bediening blijven gebruiken voor het schakelen tussen nummers? en krijg je info zoals artiest en track naam in je display?
Nico van Halen
Oud-beheerder
Contacteer:

fab schreef:Ik heb z'n Tuner List radio met stuurbediening en display bovenin. Kan je je stuur bediening blijven gebruiken voor het schakelen tussen nummers? en krijg je info zoals artiest en track naam in je display?
Ja de stuurbediending blijft bruikbaar, nee je ziet alleen CD1TR4, dus CD nummer 1 en Track nummer 4, artiestennaam e.d. ondersteunt de radio niet!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”