Rubbers op het dak van clio1 ph 1
Rubbers op het dak van clio1 ph 1
Hey mensen weet iemand waar die rubbers op het dak van mijn clio 1 phase 1 voor dienen?? Het lijkt wel of ze een goot vormen om een imperial in te zetten of zoiets. Mijn vraag verder is of je ze makkelijk en zonder risico's te verwijderen zijn??
Re: Rubbers op het dak van clio1 ph 1
dienen zover ik weet nergens voor alleen als je dat rubber verwijderd dan zit er en gootje dus zou het lekker zo latenjorna1.2rn schreef:Hey mensen weet iemand waar die rubbers op het dak van mijn clio 1 phase 1 voor dienen?? Het lijkt wel of ze een goot vormen om een imperial in te zetten of zoiets. Mijn vraag verder is of je ze makkelijk en zonder risico's te verwijderen zijn??

zelf heb ik het helemaal weg gehaald dus dicht gelast maar dat raad ik niemand aan want dat is echt heel veel werk om dat dan weer mooi te krijgen en je moet heel handig zijn

gr
oke dan Ik dacht simpel klusje van 1 rubber er uit 2 pur dr in 3 polyester drover:P:P
ja zo simpel is het ook maar krijg het daarna maar weer is zo strak dat het mooi met je dak meeloopt 

Kun je die rubbers na het verwijderen hergebruiken?? Zodat je ze tijdens het spuiten oid kunt verwijderen? Of moet je dan gelijk nieuwen bestellen?
Maar net hoe netjes en goed je ze er vanaf haald?, die gootjes zouden ook nog wellus als versteviging kunnen werken.. zie je ook vaak met dakplaten dat er een profiel in zit voor de knikbelasting..
die rubbers zitten vastgeklikt... heb het zelf is los geklikt door voorzichtig te schuiven en dan beetje trekken......
Ik mis nu 1 zo'n klikje die had de vorige eigenaar al stuk getrokken....
Ik mis nu 1 zo'n klikje die had de vorige eigenaar al stuk getrokken....
hmm dat word dus niet wat die laten we gewoon lekker zitten dan.
vraag bij de dealer anders wat die klikjes kosten... Als ze een paar centen kosten dan ruk je gewoon die strips los en zet je nieuwe klikjes ertussen als je ze weer monteerd