Remmen Website Adresje ?

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
Plaats reactie
KYN
beginner
Contacteer:

Remmen Website Adresje ?

Bericht door KYN »

:thumbs:
Wie weet adresje voor remschijven installeren nabij Amersfoort?

Online op gangbare websites staan 100den remschijven ook al heb ik kenteken ingevoerd
Sommige remschiiven staat bij productomschrijving: allen voor autos zonder abs ......
:huh:
Wat kan het zijn als de remblokken zijn vervangen meer dan 1000km maar soms hoort het als remmen contact maken tijdens rijden
KYN
beginner
Contacteer:

Re: Remmen Website Adresje ?

Bericht door KYN »

En wat word gewaardeerd, 1 topic of 4 kleine topics?
Heb nl. vragen over v-riem remblokken, remschijven en velgen.
Riem piept soms
Remblokken lijken te schuren maar zijn 1 jaar oud,
Remschijven misschien de rede dat het schuurt
Velg lekt dus wat is beter dikke laag siliconen kit of juist velgen rend lijm?
Robert0313
beginner
Contacteer:

Re: Remmen Website Adresje ?

Bericht door Robert0313 »

Als 1000km geleden de blokken zijn vervangen en ze piepen nu al, zitten er goedkope blokken onder / zit er geen schuine rand aan / is de klauw +houder niet goed schoongemaakt en schuren de nieuwe blokken over het oude remstof.

Als dat het probleem is zou ik mijn schijven (en opnieuw blokken) niet meteen vervangen.
Wil je ze wel vervangen / laten nakijken kan dat bij iedere universeel garage

Voor als je het zelf wilt doen, Bestel ik normaalgesproken bij autodoc. Als je je kenteken ingeeft komen er als het goed is maar een paar opties naar voren. Merendeel van de opties zijn het merk.
Heeft jouw Clio abs? Makkelijk te checken door contact aan te zetten en te kijken naar een abs lampje :smile:

Het piepen van de multiriem betekend dat die slipt. Slimste antwoord: vervangen samen met een loop / spanrol!

Een lekke velg kan een paar dingen zijn. Ga alsjeblieft niet kit of silicone aan de haal!! :smash:

Ga hiervoor naar een garage, kunnen ze kijken of het de band, het ventiel of de velgrand is. Een nieuw ventiel kunnen ze er snel inzetten en als die langs de velgrand heen lekt moet deze worden schoon gemaakt
̶C̶l̶i̶o̶ ̶2̶ ̶p̶h̶2̶ ̶1̶.̶6̶ ̶1̶6̶v̶
Clio 2 ph3 1.6 16v
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Clio 2 Motorisch (vraag & antwoord)”