Clio 2 Phase 1 Register

Voor algemene Clio II vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Plaats reactie
Atzuuh
forum starter
Contacteer:

Clio 2 Phase 1 Register

Bericht door Atzuuh »

Hallo allen,

In de coronatijd een nieuw projectje begonnen in de vorm van een register:
Proberen zoveel mogelijk kentekens van Clio 2 Phase 1 bij te houden.

Ja klinkt gek, maar opzich best vermakelijk. Nu er een huis is gekocht en er nog een Initiale Paris staat te wachten op nodig onderhoud is het een beetje op de achtergrond beland. Maar nu naast alle klusdagen ben ik weer redelijk bezig. En zit momenteel al op de 300 stuks.
Nou lijkt het me leuk om de lijst verder uit te breiden met (ex) Clio 2 Ph1 van leden hier. Of misschien dat mensen nog foto's van hun oude Clio hebben?
Als het lukt een beetje in dit format:
Kenteken - Uitvoering - Motorisatie - Kleur (Franse benaming) - Eerste toelating - Status (Rijdend/gedemonteerd/geëxporteerd)

Het is een leuke side-hobby die ik graag voortzet. Dus alle hulp wordt enorm gewaardeerd!
Groetjes! :thanks:
Clio II Ph I - RTE - 1.2 8V - Boréal
Clio II Ph I - Initiale - 1.6 16v - Xérus
Clio II Ph I - RS - 2.0 16V - Rouge de Feu
mox
Beheerteam
Contacteer:

Re: Clio 2 Phase 1 Register

Bericht door mox »

Ik kan me nog herinneren dat iemand hier ooit een lijst met kentekens en bijbehorende eigenaars bijhield (volgens mij was het @Arjan), maar die lijst was op een gegeven moment ineens verdwenen. Ik heb me altijd afgevraagd waarom; ik vermoed uit AVG-overwegingen.

Hieronder een foto van mijn oude Clio en die van mijn buurvrouw.

Afbeelding

Samen nieuw aangeschaft in september 2003 bij Bochane in Zeist en daardoor een leuke extra korting kunnen bedingen. Allebei ph2 Initiale 1.6 16V (K4M blok), linker is in de kleur "Steppe", rechter is "Gris Hologramme". De linker (en mijn buurvrouw) ben ik in de loop der jaren uit het oog verloren. De rechter heb ik op 10 november 2017 met 211.774 km op de teller aan een inmiddels oud-collega verkocht voor €2500 en die rijdt er nog steeds met veel plezier in rond. Ieder jaar krijg ik een appje van hem als hij weer door de APK is. Zal hem eerdaags toch eens vragen naar de kilometerstand.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Clio 2 Algemeen (vraag & antwoord)”