Centrale vergrendeling
Centrale vergrendeling
Goedemiddag
Ik heb een Renault Clio 4 bouwjaar 2013
Nu werkt sinds gister de centrale vergrendeling niet meer met allebei de sleutelkaarten niet.
Lampen knipperlichten gaan wel branden als ik op het knopje dicht druk , het klik geluid hoor ik niet en alle deuren blijven open staan
Wie kan mij helpen !
Ik heb een Renault Clio 4 bouwjaar 2013
Nu werkt sinds gister de centrale vergrendeling niet meer met allebei de sleutelkaarten niet.
Lampen knipperlichten gaan wel branden als ik op het knopje dicht druk , het klik geluid hoor ik niet en alle deuren blijven open staan
Wie kan mij helpen !
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: Centrale vergrendeling
Ai... Ff langs de dealer?
Nieuwe batterijen gestoken?
Voor een clio v best de kaart op 4 meter afstand bewaren, een 4?
Nieuwe batterijen gestoken?
Voor een clio v best de kaart op 4 meter afstand bewaren, een 4?
Bedankt voor u reactie
Inderdaad nieuwe batterijen geprobeerd
Dealer ook gebeld die denken dat het aan de kofferbak ligt die blijft namelijk op slot die gaat niet meer open.
Hopelijk nieuwe slot erin en dan opgelost
Inderdaad nieuwe batterijen geprobeerd
Dealer ook gebeld die denken dat het aan de kofferbak ligt die blijft namelijk op slot die gaat niet meer open.
Hopelijk nieuwe slot erin en dan opgelost
Bij de Clio is de schakelaar waarmee je de kofferbak open maakt wel eens het probleem, niet zozeer het slot.
Enige rare is dat als je de auto op slot doet en er staat bijvoorbeeld een deur open dan hoor je de sloten dicht en direct weer open gaan. Jij geeft aan dat je niks hoort dus ze worden niet aangestuurd.
Heb je de zekeringen al gecontroleerd?
Edit:
Gaan ze wel vanzelf op slot als je wegrijdt?
Enige rare is dat als je de auto op slot doet en er staat bijvoorbeeld een deur open dan hoor je de sloten dicht en direct weer open gaan. Jij geeft aan dat je niks hoort dus ze worden niet aangestuurd.
Heb je de zekeringen al gecontroleerd?
Edit:
Gaan ze wel vanzelf op slot als je wegrijdt?
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeot 508SW PSE 2024
Het slot is vervangen dat is inderdaad het probleem niet de kofferbak blijft op slot zitten die krijg ik nu alleen vanuit de binnenkant open .
Ik hoor niks alleen de knipperlichten die gaan knipperen
Krijg ook de tankdop niet meer open
De deuren gaan niet op slot als ik weg rij
Ik heb naar de zekeringen gekeken heb er een hoop gecontroleerd weet alleen niet welke die voor de centrale vergrendeling is
Zou er misschien een module kapot zijn ?
Ik hoor niks alleen de knipperlichten die gaan knipperen
Krijg ook de tankdop niet meer open
De deuren gaan niet op slot als ik weg rij
Ik heb naar de zekeringen gekeken heb er een hoop gecontroleerd weet alleen niet welke die voor de centrale vergrendeling is
Zou er misschien een module kapot zijn ?
Hmm, als je op het forum (of Google) zekeringen Renault Clio 4 zoekt dan krijg je 2 varianten, controleer welke overeen komt en controleer desnoods beide posities, je kan ze altijd voor de zekerheid vervangen.
De kofferbak is waarschijnlijk de knop waarmee je hem open maakt, die gaan nog wel eens kapot.
Ik heb nog nooit van een kapote module gehoord alleen alles is natuurlijk mogelijk.
Het feit dat je alleen de knipperlichten ziet en niks hoort is vreemd. Misschien dat @mox of @Brandon92 een idee heeft?
De kofferbak is waarschijnlijk de knop waarmee je hem open maakt, die gaan nog wel eens kapot.
Ik heb nog nooit van een kapote module gehoord alleen alles is natuurlijk mogelijk.
Het feit dat je alleen de knipperlichten ziet en niks hoort is vreemd. Misschien dat @mox of @Brandon92 een idee heeft?
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeot 508SW PSE 2024
Ik kwam er niet uit met de zekeringkast en schema uit het boekje dat komt niet overheen ik heb een filmpje op YouTube gevonden iemand die elke zekering uit legde zo de juiste 2 plekken gevonden voor de centrale vergrendeling en deze vervangen en hij doet het weer !
Gelukkig valt het mee alleen nieuw Achterklepslot vervangen wat uiteindelijk niet nodig was. Ik ben heel blij iedereen bedankt voor de reacties !
Gelukkig valt het mee alleen nieuw Achterklepslot vervangen wat uiteindelijk niet nodig was. Ik ben heel blij iedereen bedankt voor de reacties !
Mooi dat het opgelost is en dank voor het (af)melden! Zou je de URL van dat filmpje hier kunnen posten? Kan heel waardevol zijn!
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
-
- forum starter
- Contacteer:
Mooi
.