Demonteren binnenbekleding achterklep
Demonteren binnenbekleding achterklep
Om te controleren of er een stekker voor een achteruitrijcamera aanwezig is in mijn bekabeling, wil ik de binnenbekleding van mijn achterklep een keer loshalen. Is dit makkelijk te doen en loop ik hierbij nog tegen spannende verrassingen aan?
Captur TCe 143 EDC
- Arjaan81
- forum starter
- Contacteer:
Re: Demonteren binnenbekleding achterklep
De kabel is niet aanwezig als er geen camera af-fabriek op zit.
Dat weet je 100% zeker? Dus ik hoef niet te gaan demonteren dan.
Wel jammer zeg, zou echt heel veel werk schelen namelijk.
Wel jammer zeg, zou echt heel veel werk schelen namelijk.
Captur TCe 143 EDC
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar het kan zijn dat die tot de achterbak er wel ligt. Achter de bekleding aan de rechter kant waar ook je antenne bekabeling loopt zitten de stekkers.
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Ik heb vanmiddag de bekleding van de achterklep los gehad, daar zat geen stekker in ieder geval.
Dan zal ik nog eens aan de zijkant rechts gaan kijken, zou wel vreemd zijn want de kabel die aan de camera zelf zit is maar iets van 30cm lang, dan zou er dus nog een soort van verlengkabel tussen moeten.
Maar zou toch al fijn zijn als ik niet helemaal naar voren hoef, tot achter het R-Link systeem.
Dan zal ik nog eens aan de zijkant rechts gaan kijken, zou wel vreemd zijn want de kabel die aan de camera zelf zit is maar iets van 30cm lang, dan zou er dus nog een soort van verlengkabel tussen moeten.
Maar zou toch al fijn zijn als ik niet helemaal naar voren hoef, tot achter het R-Link systeem.
Captur TCe 143 EDC
- Arjaan81
- forum starter
- Contacteer:
Zit er niet af fabriek. 100% zeker.
Oké, dankjewel voor de info.
Ik zal toch eens informeren bij de Renault dealer dan, wat achteraf inbouwen kost, maar dat zal wel een behoorlijk shocking bedrag zijn vrees ik
Ik zal toch eens informeren bij de Renault dealer dan, wat achteraf inbouwen kost, maar dat zal wel een behoorlijk shocking bedrag zijn vrees ik

Captur TCe 143 EDC
- Arjaan81
- forum starter
- Contacteer:
Denk wel rond de 700/800 euro denk ik