mijn eerste Renault en dus ook Clio vandaag mogen ophalen!! blij mee!! echter is de ingebouwde radio de versie zonder Apple Carplay/android auto ( toch jammer).....
dus nu is de vraag een nieuwer model LAN5810WR0 zien te kunnen krijgen of toch meteen doorschakelen naar een Android Radio met alles erop en er aan?
vraag is dus: wie heeft dit ook aan de hand gehad en waarom voor de LAN5810WR0 gekozen of toch miss een android radio?? 2e ja welke kunnen jullie me aanraden???
hoor graag even van julllie en alvast bedankt!!!
LAN5810WR0 of Android Radio
-
- beginner
- Contacteer:
Re: LAN5810WR0 of Android Radio
Ik heb ooit een LAN5810WR0 in mijn Clio geplaatst, puur omdat ik de Android radio's niet mooi vind en je (toen) grof meer geld uit moest geven om een betere goede Android radio te vinden dan een originele. Ook omdat het bij een originele letterlijk allemaal zo past, de stekkers, het front, de stuurwielbediening, het werkt allemaal meteen.
Het moeilijkste kwam nadat ik op het forum een tutorial had geschreven welke versie je precies nodig had, het vinden van een versie met de juiste software. Sloopbedrijven kregen ook in de gaten dat die radio populair werd en gooide de prijzen omhoog. Ik heb ooit volgens mij rond de €200 betaald maar toen heb ik ze soms voor €500 voorbij zien komen.
Ik ben niet echt super actief meer op het forum sinds ik m'n Clio niet meer heb alleen ik lees nog wel mee. Je kan volgens mij uit Polen ofzo een hele nieuwe bestellen alleen die moet nog volledig geprogrammeerd worden, daar weet ik niks vanaf..
Mijn advies, als je een originele kan vinden voor een redelijke prijs dan zou ik altijd origineel kiezen.
Ps. Gefeliciteerd, ik heb altijd genoten van mijn Clio, veel veilige kilometers toegewenst!
Het moeilijkste kwam nadat ik op het forum een tutorial had geschreven welke versie je precies nodig had, het vinden van een versie met de juiste software. Sloopbedrijven kregen ook in de gaten dat die radio populair werd en gooide de prijzen omhoog. Ik heb ooit volgens mij rond de €200 betaald maar toen heb ik ze soms voor €500 voorbij zien komen.
Ik ben niet echt super actief meer op het forum sinds ik m'n Clio niet meer heb alleen ik lees nog wel mee. Je kan volgens mij uit Polen ofzo een hele nieuwe bestellen alleen die moet nog volledig geprogrammeerd worden, daar weet ik niks vanaf..
Mijn advies, als je een originele kan vinden voor een redelijke prijs dan zou ik altijd origineel kiezen.
Ps. Gefeliciteerd, ik heb altijd genoten van mijn Clio, veel veilige kilometers toegewenst!
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeot 508SW PSE 2024
-
- beginner
- Contacteer:
@m@Mees120
dank voor je reactie via facebook forum voor clio gebruikers kan ik er evt een kopen voor €300 is dat een redelijke prijs naar jou mening?
dank voor je reactie via facebook forum voor clio gebruikers kan ik er evt een kopen voor €300 is dat een redelijke prijs naar jou mening?
Dat is zeker een redelijke prijs! Daar zou ik hem niet voor laten liggen!
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeot 508SW PSE 2024