Levertijd hybride clio
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Levertijd hybride clio
Nee zeker niet
. Heerlijk zo’n automaat, soepele overgangen en als je wilt snel optrekken. Het duurt wel lang voordat jij iets hoort…..
De automaat werkt best goed hoor, ligt er ook aan hoe je de instellingen hebt gedaan he, sportief of rustig rijden. Multi sense heet dat geloof ik, ik heb dat niet in de mijne, vandaar de snelle inruil van zen uitvoering naar Techno.
Ik woon in Apeldoorn en jij misschien aan de andere kant van Nederland? Nou ja, we zien en horen het wel.
Veel plezier met de auto en ik laat wat horen als ik meer weet.
Ik woon in Apeldoorn en jij misschien aan de andere kant van Nederland? Nou ja, we zien en horen het wel.
Veel plezier met de auto en ik laat wat horen als ik meer weet.
-
- beginner
- Contacteer:
Nog steeds geen bericht over je auto? Duurt wel erg lang nu. Ik had verwacht dat ze op hetzelfde transport richting Nederland zaten….. ik kom uit Brabant…. In de buurt van Den Bosch.
Hi hi, nee hij schijnt onderweg ergens op een overlaad station te staan, ik hoor dinsdag meer. Fijne paasdagen.
-
- beginner
- Contacteer:
Geduld is een schone zaak. Fijne Pasen.
Auto staat in een z.g. Kwaliteits contole stop. Er schijnt iets met de antennevoet te zijn geconstateerd in deze serie.
Dus wordt dat eerst onderzocht en dan hoort de garage wanneer hij verder op transport gaat. Hoe staat de kleur op jou Clio?
Dus wordt dat eerst onderzocht en dan hoort de garage wanneer hij verder op transport gaat. Hoe staat de kleur op jou Clio?
-
- beginner
- Contacteer:
Nou het zit je niet mee……. misschien is er met de antennevoet op mijn auto dan ook wel iets niet goed
. Maar het is maar een antennevoet dus dat zal dan denk ik wel meevallen. Wel vervelend dat het daardoor vertraagd wordt. Ja mooie kleur hoor….. niet het standaard grijs maar net een ander tintje.
Ik heb recent eens contact opgenomen met mijn dealer om uit nieuwsgierigheid toch eens te vragen of de levertermijn al veranderd was. En inderdaad, dat was ie! Van September/oktober naarrrrr midden/eind juli! Een positieve verrassing, hopelijk kan dit waargemaakt worden!
-
- beginner
- Contacteer:
Dat zou fijn zijn, dan zit je op een levertijd van een half jaar. Dat zou netjes zijn 
-
- beginner
- Contacteer:
Ernst A, ik heb vandaag van mijn dealer gehoord dat ze de haaienvin antennes niet op voorraad hebben bij de fabriek en daarom de levering vertraagd is. Je hebt eerder aangegeven dat je bij aflevering meer moet betalen dan de afgesproken prijs, maar daar zou ik niet zomaar mee akkoord gaan. Ik heb de prijs betaald die we vorig jaar bij de aankoop afgesproken heb. Er zat een prijsgarantie op. Die gaven ze vorig jaar nog wel op de aankoop van een nieuwe auto. Nu inmiddels niet meer.
Ok, bedankt voor de info, ik wacht nog even tot ik meer hoor, hoop dat de clio je bevalt.
Maandag wederom een mail ontvangen met de melding dat mijn Clio in elkaar is gezet eind vorige week. Heb het chassisnummer doorgekregen en ondertussen staat de levering al voorzien voor in juni! Nog eens een maand eerder dan voorzien in april. Wij blij :D
Mijne staat nu voor 15 juni.
-
- beginner
- Contacteer:
Hopelijk blijft deze datum staan. Het heeft lang genoeg geduurd lijkt me.
Ja zeker, wordt nu wel tijd, 
15 juni niet gehaald, deze week nog even afwachten.
-
- beginner
- Contacteer:
Ooo wat vervelend. Je moet wel echt veel geduld hebben 
Ha ha, ja nog nooit zolang gewacht op een auto. Nou ja de km stand van de huidige is nu bijna 42000. Ik heb hem ingeruild op 5000 km 
-
- beginner
- Contacteer:
Ja het heeft zijn voor en nadelen. Wachten is niet leuk maar aan de andere kant. Nieuwe auto is een jaar jonger en de oude een jaar ouder. Maar kan me voorstellen dat het wachten nu lang genoeg geduurd heeft, hopelijk volgende week goed bericht.
-
- beginner
- Contacteer:
En inmiddels al een levertijd bekend?
Nee weer uitgesteld, ben inmiddels in onderhandeling over het vernieuwde model dat in september wordt verwacht.
Komende week hoor ik meer
Komende week hoor ik meer
-
- beginner
- Contacteer:
Jeetje dat schiet niet op….. kun je in plaats van deze het nieuwe model aanschaffen?
-
- beginner
- Contacteer:
Ligt dat trouwens alleen aan de haaienvin antenne of is er meer aan de hand
Heb geen idee waar het aan ligt, hoop dat het met het nieuwe model gaat lukken en zo ja dat de levertijd redelijk is, ik heb geen haast, want rijdt natuurlijk al een hybride en dat bevalt nog steeds prima, wordt vervolgd. Met 2 weken worden de nieuwe prijzen bekend gemaakt en hoop ik tot een overeenkomst te komen die voor beide gunstig zijn
-
- beginner
- Contacteer:
Ik ben benieuwd. Succes