Levertijd hybride clio
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Levertijd hybride clio
En nog nieuws over de levertijd van je Clio? Mijn dealer gaat in januari weer kijken of de levertijd nog op eind februari staat. Hij verwacht zelf dat het nu niet meer uitgesteld gaat worden. 
Hallo, nee ik weet nog niets, staat nog op week 8. Moet wel opschieten want mijn huidige staat bijna op 30.000 km.
Ik wil hem geen onderhoudsbeurt geven als ik even daarna een nieuwe krijg.
Dus hopelijk gast het nu lukken. Fijne feestdagen.
Ernst.
Ik wil hem geen onderhoudsbeurt geven als ik even daarna een nieuwe krijg.
Dus hopelijk gast het nu lukken. Fijne feestdagen.
Ernst.
-
- beginner
- Contacteer:
We zien wel wat het nieuwe jaar gaat brengen. Fijne feestdagen! Groetjes Mieke
-
- forum starter
- Contacteer:
Hier een Clio hybride die besteld was op 22 02 2022, in bezit op 16 12 2022. 9 maanden dus. ( Be)
Betreft een RS-Line. Net toen ik de hoop al had opgegeven om hem dit jaar nog te hebben kwam het bericht dat ie bij de dealer was aangekomen. Eens de dealer de auto kan opvolgen (is op transport/boot in....) duurt het +- nog 6 weken voor ie er dus is. Zo was het bij mij toch. Heb wel gelijk alle opties die ik besteld had, er moest t niets achteraf meer opgezet worden.
De auto rijdt super, tot op heden niets dan lof dus.
Betreft een RS-Line. Net toen ik de hoop al had opgegeven om hem dit jaar nog te hebben kwam het bericht dat ie bij de dealer was aangekomen. Eens de dealer de auto kan opvolgen (is op transport/boot in....) duurt het +- nog 6 weken voor ie er dus is. Zo was het bij mij toch. Heb wel gelijk alle opties die ik besteld had, er moest t niets achteraf meer opgezet worden.
De auto rijdt super, tot op heden niets dan lof dus.
Laatst gewijzigd door Scarface450 op 06 jan 2024 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- beginner
- Contacteer:
Dan heb je er niet zo lang op hoeven te wachten als mij (alhoewel 9 maanden ook best lang is natuurlijk) Ikwacht nu ruim 9 maanden en er komen er nog wel 2,5 bij. Goed om te horen dat hij goed bevalt. Ik kijk er al naar uit om niet meer te hoeven schakelen. Heerlijk. Veel plezier met je Clio en bedankt voor je bericht.
-
- beginner
- Contacteer:
Ik heb vandaag mijn dealer gebeld….. levering bij garage staat nu op 23 maart….. weer een maand vertraging…
O, vandaag bij mijn dealer geweest, daar staat de fabrieksaflevering op 13 februari. Maar wel met een slag om de arm natuurlijk.
-
- beginner
- Contacteer:
Dan loopt het gelijk met die van mij. Datum af fabriek is ook 13 februari en dan omstreeks 23 maart bij de dealer….. we moeten nog meer geduld hebben
-
- beginner
- Contacteer:
Ik heb zojuist mijn dealer gebeld en de auto is nu geproduceerd. Komt tussen 2 en 23 maart bij de dealer
.
Mooi zo, hopelijk kan je nu snel ervaren hoe fijn deze Clio Hybride rijdt.
Ik heb mijn dealer nog niet gesproken maar denk dat wij de zelfde serie hebben, dus ook nog even wachten.
Ik heb mijn dealer nog niet gesproken maar denk dat wij de zelfde serie hebben, dus ook nog even wachten.
-
- forum starter
- Contacteer:
Ik heb eigenlijk nog geluk gehad met mijn "maar" 9 maanden vanaf bestellen.. 
Rijdt nu al ff op de wintersloffen en geen al te lange ritjes en zit wel al aan 6! Liter /100 km. Af en toe zelfs bijna de stenen uit de grond getrokken, power op overschot
Heb wel gemerkt dat de geluidsinstallatie betrekkelijk minder is dan van m'n GSIII.... Nu weet ik warom mijn zoon liever met die auto rondrijdt.
Rijdt nu al ff op de wintersloffen en geen al te lange ritjes en zit wel al aan 6! Liter /100 km. Af en toe zelfs bijna de stenen uit de grond getrokken, power op overschot
Heb wel gemerkt dat de geluidsinstallatie betrekkelijk minder is dan van m'n GSIII.... Nu weet ik warom mijn zoon liever met die auto rondrijdt.
Volgens mijn dealer is de auto af fabriek, dus nog even geduld voor hij bij de dealer is, kan nu niet lang meer duren!
-
- beginner
- Contacteer:
Dan staan ze waarschijnlijk samen ergens op een boot of vrachtwagen
.
Mijn Clio is ook eindelijk onderweg, verwachting 16 maart bij de dealer
Besteldatum: 30 mei 2022
Renault CLIO HYBRID 145 TECHNO
- Blanc Glacier unilak
- Draadloze oplader voor smartphone
- Lichtmetalen wielen 17" Viva Stella met zwarte inleg
- PACK ADVANCED SAFETY
- PACK INFOTAINMENT 9.3"
- PACK LIGHTNING
- All season banden
- Clio Laaddrempelbescherming
- Clio Verlichte Portierdorpels - Voor (links en rechts)
- Pakket Speakers Focal Music Live 4.0
- Premium vloermatten - Set van 4
Besteldatum: 30 mei 2022
Renault CLIO HYBRID 145 TECHNO
- Blanc Glacier unilak
- Draadloze oplader voor smartphone
- Lichtmetalen wielen 17" Viva Stella met zwarte inleg
- PACK ADVANCED SAFETY
- PACK INFOTAINMENT 9.3"
- PACK LIGHTNING
- All season banden
- Clio Laaddrempelbescherming
- Clio Verlichte Portierdorpels - Voor (links en rechts)
- Pakket Speakers Focal Music Live 4.0
- Premium vloermatten - Set van 4
-
- beginner
- Contacteer:
Dan heb je ook een hele tijd moeten wachten. Maar het wachten wordt binnenkort beloond. Dan staat die van jou vast ook op dezelfde boot 
-
- forum starter
- Contacteer:
Ben ook benieuwd wanneer die hybrides geleverd worden
.
Net terug wezen tanken en wat snelwegkilometers gemaakt en wat binnendoor gereden : 5.0 L/ 100 km... En dat met m'n winterbanden
Net terug wezen tanken en wat snelwegkilometers gemaakt en wat binnendoor gereden : 5.0 L/ 100 km... En dat met m'n winterbanden
-
- beginner
- Contacteer:
Goed nieuws, ik kan mijn auto volgende week donderdag ophalen 

Lekker! Ik wacht ook op een telefoontje
-
- forum starter
- Contacteer:
Super ! Vandaag m'n 3-maandcontrole laten doen en geen opmerkingen. Oliepeil was in orde en de auto heeft ook ff aan de pc-update gehangen. Volgende nazicht zal op 1 jaar zijn vanaf ophaling bij de dealer. Er zou jaarlijks een nazicht/onderhoud zijn en dat vind ik prima. Persoonlijk niet voor die lange 2-jaarlijkse intervallen van eender welke motoren.
Mooi, dan zal ik ook eerdaags wel een berichtje krijgen. Heb al 33000 met mijn huidige gereden. Bevalt nog steeds prima.
Veel plezier vandaag met je nieuwe auto, rijdt echt heel anders dan je gewend bent hoor!
Hoor het graag van je, ik heb nog niets gehoord.
Gr. Ernst.
Hoor het graag van je, ik heb nog niets gehoord.
Gr. Ernst.
-
- beginner
- Contacteer:
Dank je wel, vanmiddag om 14.00 uur kan ik hem ophalen. Ik hoop dat jij ook snel iets hoort. Ik laat je binnenkort nog weten hoe hij bevalt
. Groetjes Mieke
Wij hebben onze Clio midden januari besteld. (België)
Betreft de Renault Clio E-tech Engineered Full Hybrid 145 in het schaliegrijs. Met de opties:
-Pack Advanced Driving Assist
-Pack Lighting
-Verwarmde stoelen vooraan
Met een gratis setje vloermatten.
De levertijd stond bij bestelling rond september/oktober. In juni neem ik best nog eens contact op met de dealer, want dan gaan ze (normaal gezien) een preciezere leverdatum hebben. Wij kijken er naar uit!
Betreft de Renault Clio E-tech Engineered Full Hybrid 145 in het schaliegrijs. Met de opties:
-Pack Advanced Driving Assist
-Pack Lighting
-Verwarmde stoelen vooraan
Met een gratis setje vloermatten.
De levertijd stond bij bestelling rond september/oktober. In juni neem ik best nog eens contact op met de dealer, want dan gaan ze (normaal gezien) een preciezere leverdatum hebben. Wij kijken er naar uit!
-
- beginner
- Contacteer:
Je kunt er zeker naar uitkijken. Hij rijdt heerlijk. Hopelijk valt de levertijd mee.
Niets te veel gezegd he? Ik heb nog niets gehoord, maar kan nooit meer lang duren.