Hallo,
Ik denk dat dit onder elektronica valt, maar de buitenspiegel aan de passagierzijde draait niet meer dicht.
Ik hoor de tandwielen wel draaien, maar draait niet genoeg om zeg maar de spiegel compleet open en dicht te draaien.
Ik heb voor de rest ballenverstand van auto's, maar is dit iets simpel om te fixen of kan ik beter even langs de garage?
Alvast bedankt.
Buitenspiegel draait niet meer dicht
Buitenspiegel draait niet meer dicht
Clio IV TCe 120 Intens 2017
Re: Buitenspiegel draait niet meer dicht
Ik zou gewoon even bij de/een garage langs rijden voor informatie. Kost je naast wat tijd en wellicht een beetje brandstof niets.
NB Even voorstellen in het daarvoor bestemde topic wordt alom gewaardeerd.
Renault Clio IV Estate 0.9 TCe Intens Gris Platine 2019 - BMW 316i Executive Sportline 2013
Mwoah, ik heb mezelf ook nooit voorgesteldRicoK schreef: 19 jan 2023 20:19 Even voorstellen in het daarvoor bestemde topic wordt alom gewaardeerd.

2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
@mox Vandaar dat jij ook niet zo wordt gewaardeerd…

Renault Clio IV Estate 0.9 TCe Intens Gris Platine 2019 - BMW 316i Executive Sportline 2013
Thanks, gelukkig was de vorige eigenaar een monteur, zal hem van de week even appen.RicoK schreef: 19 jan 2023 20:19 Ik zou gewoon even bij de/een garage langs rijden voor informatie. Kost je naast wat tijd en wellicht een beetje brandstof niets.
Wat betreft voorstellen... Doe ik wel op een later moment, haha
Clio IV TCe 120 Intens 2017