Achteruitrijlicht
Achteruitrijlicht
Iemand een idee of het mogelijk is om een tweede achteruitrijlicht te monteren in een clio IV?
Voorheen Mercedes A180 L, Mercedes GLA 2.2 AMG.
Nu Renault Clio IV Initiale.
Nu Renault Clio IV Initiale.
Re: Achteruitrijlicht
Ja dat zeker, dat heb ik ook!
Op ebay.co.uk opzoek naar een Engels achterlicht want daar is het mistlicht en het achteruitrijlicht omgedraaid. Je zal wel een extra kabeltje moeten trekken en je moet kijken hoe je het doet met het mist licht.
Zelf heb ik in de reflector een extra fitting gemaakt voor het mistlicht en de originele fitting van het Engelse achteruitrijlicht aangesloten op het andere achteruitrijlicht. Dat was alleen voordat ik wist dat je op Aliexpress duo leds hebt, die met een kabeltje kunnen switchen van wit naar rood bijvoorbeeld. Dan is het normaal altijd je achteruitrij verlichting, maar als je je mistlicht aanzet schakelt die het witte licht uit en zet die het rode aan.
Op ebay.co.uk opzoek naar een Engels achterlicht want daar is het mistlicht en het achteruitrijlicht omgedraaid. Je zal wel een extra kabeltje moeten trekken en je moet kijken hoe je het doet met het mist licht.
Zelf heb ik in de reflector een extra fitting gemaakt voor het mistlicht en de originele fitting van het Engelse achteruitrijlicht aangesloten op het andere achteruitrijlicht. Dat was alleen voordat ik wist dat je op Aliexpress duo leds hebt, die met een kabeltje kunnen switchen van wit naar rood bijvoorbeeld. Dan is het normaal altijd je achteruitrij verlichting, maar als je je mistlicht aanzet schakelt die het witte licht uit en zet die het rode aan.
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeot 508SW PSE 2024
Waarom zou je een tweede achteruitrijlicht willen hebben?
Renault Clio IV Estate 0.9 TCe Intens Gris Platine 2019 - BMW 316i Executive Sportline 2013
Ik vind het er een stuk beter uit zien, dat het gewoon 2 witte lichten zijn ipv 1 witte en 1 rode.
Ook moet ik zeggen, dat met goede ledjes er in, het met een achteruitrij camera en met het zicht achteruit helpt.
Dit is hoe het er bij mij uit ziet.
Ook moet ik zeggen, dat met goede ledjes er in, het met een achteruitrij camera en met het zicht achteruit helpt.
Dit is hoe het er bij mij uit ziet.
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeot 508SW PSE 2024