Beste mede Clio rijders,
Vandaag voor het eerst op dit forum aangemeld en leuk om een Nederlands forum te hebben.
Mijn vraag gaat over de binnenverlichting die ik in LED wil hebben.
Ik heb alleen geen idee hoe ik het kapje van die verlichting kan verwijderen.
Er zit bijv. nergens een kleine uitsparing om dat op te wippen en ben bang dat er iets afbreekt en het niet meer terug kan plaatsen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat er af krijg zodat ik de lampjes kan vervangen door LED?
Martien
Binnenverlichting
Binnenverlichting
Geld is een vreemd goedje. Als je het spaart heb je er niets aan en als je het uitgeeft ben je het kwijt.
Re: Binnenverlichting
Je kan met een dunne schroevendraaier het plastic kapje er gewoon afwippen.
Je kan ook, als je je vingers er tussen krijgt, het hele grijze plastic gedeelte waar de binnenverlichting in zit er uit trekken. Dan kan je het stekkertje er aan de achterkant uit trekken en de hele binnenverlichting er uit halen en zo het kapje er af trekken, het is wat meer werk maar dan weet je zeker dat je geen schade maakt met een schroevendraaier.
Kijk ook uit voor de microfoon, die zit daar ook maar die heeft geen stekkertje dus die kan je niet los maken.
Je moet voorzichtig zijn maar wees niet bang om hard te trekken.
Je kan ook, als je je vingers er tussen krijgt, het hele grijze plastic gedeelte waar de binnenverlichting in zit er uit trekken. Dan kan je het stekkertje er aan de achterkant uit trekken en de hele binnenverlichting er uit halen en zo het kapje er af trekken, het is wat meer werk maar dan weet je zeker dat je geen schade maakt met een schroevendraaier.
Kijk ook uit voor de microfoon, die zit daar ook maar die heeft geen stekkertje dus die kan je niet los maken.
Je moet voorzichtig zijn maar wees niet bang om hard te trekken.
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Re: Binnenverlichting
Dank voor je reactie, dan moet het lukken. Ik weet nu in ieder geval dat ik het gewoon los kan halen.
Geld is een vreemd goedje. Als je het spaart heb je er niets aan en als je het uitgeeft ben je het kwijt.