Ik wil graag in mijn Clio 2 uit 2004 (Initiale uitvoering met cabasse radio) betere speakers installeren. Nu is mijn vraag wat voor speakers kan ik het beste kopen.
Heb al rondgekeken op het forum maar is mij nog niet duidelijk waar ik het beste voor kan gaan.
https://www.bol.com/nl/nl/p/hertz-dsk13 ... ifications
Is bovenstaande bijvoorbeeld wat?
Met vriendelijke groet,
Betere audio Clio 2 2004
Re: Betere audio Clio 2 2004
Hallo,
Ikzelf heb de Hertz DSK170.3 in mijn voordeur gezet van mijn clio IV. In de achterdeur heb ik de Hertz DCX130.3. En ik ben wel tevreden over de speakers. Deze speakers klinken veel beter dan wat er origineel in zat. Wellicht is het een idee om naar een auto onderdelen zaak te gaan, daar hadden ze deze speakers liggen en kon ik ze beluisteren of de geluid me beviel.
Ikzelf heb de Hertz DSK170.3 in mijn voordeur gezet van mijn clio IV. In de achterdeur heb ik de Hertz DCX130.3. En ik ben wel tevreden over de speakers. Deze speakers klinken veel beter dan wat er origineel in zat. Wellicht is het een idee om naar een auto onderdelen zaak te gaan, daar hadden ze deze speakers liggen en kon ik ze beluisteren of de geluid me beviel.
Hallo,
In een Cio IV zeg je? Weet je of deze dan ook in een Clio 2 passen. Gaat om een 3 deurs, geen idee of er nog verschil is met een 5 deurs.
In een Cio IV zeg je? Weet je of deze dan ook in een Clio 2 passen. Gaat om een 3 deurs, geen idee of er nog verschil is met een 5 deurs.
Dat weet ik zo niet welke speaker formaat jij in je duren hebt. En ik heb inderdaad een 5 deurs auto. Wat je kunt proberen is om licht in je speaker grill te schijnen en dan meten hoe groot de speaker is. Maar wellicht weet iemand of het zo past. Maar ik heb in ieder geval de zelfde serie in mijn auto zitten als waar jij naar zitten te kijken.
Dankjewel voor je reactie in ieder geval, ik ga er is naar kijken.