Motorische vraag Clio 4 RS

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
Plaats reactie
Waterblikje
beginner
Contacteer:

Motorische vraag Clio 4 RS

Bericht door Waterblikje »

Hallo,

Ik heb een vraag en gok dat ik hier wel een antwoord kan krijgen. Ik zit te denken om een Clio 4 RS aan te schaffen. Nu heb ik vernomen van een kennis welke een Clio 4 RS had, dat je bij motor problemen maar naar 1 garage in Nederland kan. Dit omdat er maar 1 garage in Nederland is die gecertificeerd is om deze problemen op te lossen.
Nu ben ik benieuwd of dit ook echt zo is. Het lijkt mij sterk dat de lokale Renault dealer dat onderhoud niet kan plegen. Iemand hier die mij hier meer over kan vertellen?
StadiumIII
forum starter
Contacteer:

Re: Motorische vraag Clio 4 RS

Bericht door StadiumIII »

Onzin
Clio 3 2.0 M4R 2008 140pk zwart
Nu Laguna 3 2.0 T 170 pk
Tutuur
Sponsor/aanbieder
Contacteer:

Bericht door Tutuur »

Ik denk dat de werkelijkheid iets genuanceerder ligt dan hoe het hier gesteld wordt. Over welke motorproblemen heb je het precies.

Als het is wat ik denk dat het is, dan is er niet maar 1 bedrijf is die gecertificeerd is om het op te, maar die weet hoe het op te lossen.
Waterblikje
beginner
Contacteer:

Bericht door Waterblikje »

Ik weet zoveel als dat ik hierboven vermeld. Deze beste jongen vertelde mij dat je bij motorische problemen maar naar 1 garage in Nederland kan. Wat dat dan specifiek is wist hij mij niet te vertellen. Wat zou het volgens jullie zijn?
Tutuur
Sponsor/aanbieder
Contacteer:

Bericht door Tutuur »

Er zijn problemen bekend met het verliezen van vermogen na flink door rijden. Diverse mensen zijn al voor gegaan waarbij de dealer voor velen 1000’den euro’s aan de auto’s verspijkerd heeft zonder het probleem op te lossen. Ondergetekende kan dit wel voor een fractie van die orijs :)

Verder kun je gewoon bij iedere garage en/of dealer terecht, het is echt geen hele bijzondere auto in dat opzicht
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Motorisch (vraag & antwoord)”