Afscheid van mijn Clio 4 estate

Voor algemene Clio 4 vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Plaats reactie
ReneB
beginner
Contacteer:

Afscheid van mijn Clio 4 estate

Bericht door ReneB »

Na 5 jaar en 150 Dkm op de teller werd het tijd om afscheid te nemen van mijn Clio. De auto heeft het geweldig gedaan gedurende deze 5 jaar. Probleemloos met en zonder caravan aan de trekhaak deed de (getunde) 1.5 DCI zijn werk.
Maar de auto was toch te klein om onze 2 herdershonden plaats te bieden. En er is een zwaardere, 1500 kg, caravan aangeschaft.
Ben wel het Renault merk trouw gebleven. Er staat nu een bijna 2 jaar oude zwarte Talisman grand tour initiale Paris met 225 pk voor de deur. Dat rijdt toch wel erg relaxed hoor :wink: . Wel minder zuinig trouwens :wave:
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Re: Afscheid van mijn Clio 4 estate

Bericht door jeroen33 »

Van Clio naar Talisman is een flinke stap. Wel mooie wagen hoor. Was de Mégane niet groot genoeg?
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
ReneB
beginner
Contacteer:

Re: Afscheid van mijn Clio 4 estate

Bericht door ReneB »

Megane estate heb ik mee proef gereden. Qua ruimte uiteindelijk toch voor de Talisman gekozen. Bagageruimte is echt giga. Er komt nog een hondenrek en een scheidingsrek. Dus de beide herders hebben dan ieder een ruimte van 55x110. En de electrische achterklep in combinatie met al die andere initiale paris extra’s maakte de keuze wat makkelijker.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Algemeen”