Beste,
Bij het vervangen van de interieurfilter merkte in dat hij niet alleen vies was maar ook echt doorweekt aan de onderkant. Na wat gegoogle zag ik dat het condensbakje verstop zou kunnen zijn? Nu heb ik geen idee waar deze zit in m'n clio 1.5 DCI
Zouden jullie mee willen denken?
Mvg Stef
Interieurfilter is nat aan onderkant
- dutchkliko
- forum starter
- Contacteer:
Re: Interieurfilter is nat aan onderkant
Mogelijk onder de paravaan zou dit kunnen zitten. Hiervoor moet echter je ruitenwisser vgm ook gedemonteerd worden
Bedankt voor je reactie.
Vandaag toevallig m'n oliefilter vervangen. Waarom wordt er een vierkantige soort imbusbout gebruik als carterplug, voor mij echt onbegrijpelijk. Maar dat geheel terzijde.
Omdat ik onder de auto lag heb ik een slang doorgeblazen, om te kijken of hij verstopt zat. Althans ik dacht dat het een condensslag was. Maar kon die gewoon doorblazen..
Zal volgende week nog eens kijken of die filter weer nat is.
Mvg
Vandaag toevallig m'n oliefilter vervangen. Waarom wordt er een vierkantige soort imbusbout gebruik als carterplug, voor mij echt onbegrijpelijk. Maar dat geheel terzijde.
Omdat ik onder de auto lag heb ik een slang doorgeblazen, om te kijken of hij verstopt zat. Althans ik dacht dat het een condensslag was. Maar kon die gewoon doorblazen..
Mvg
-
- forum member
- Contacteer:
ik weet bijna niet anders dat de plug vierkant isRowclio schreef: 03 mar 2021 22:01 Bedankt voor je reactie.
Mvg
koop bij de auto materialen zaak de juiste sleutel er voor dan weet je zeker dat je hem niet kapot draait
aangezien je ook een oliefilter sleutel moet hebben om je filter los te draaien