Beste,
Bij mijn Clio sport van 2001 vergrendelen de deuren wel maar de koffer wil sinds enkele weken niet meer mee.. Ik heb begin ging hij af en toe bij het afsluiten wel op slot, nu dus nooit meer. Hij blijft open en je kan hem niet vergrendelen met een sleutel van binnen of buitenaf..
Iemand enig idee hoe ik het kan verhelpen?
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp!
MVG
Centrale vergrendeling werkt maar koffer niet
Re: Centrale vergrendeling werkt maar koffer niet
Zal waarschijnlijk CV motortje kapot zijn. Gaan wel s vaker kapot!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Het CV motortje van de koffer alleen dan? Zou dit mogelijk zijn om het zelf te herstellen? Enig idee waar het zit?
Ja in principe wel
!
in de achterklep.
Binnen plaat eraf en je kijkt er zo tegen aan als meezit!

in de achterklep.
Binnen plaat eraf en je kijkt er zo tegen aan als meezit!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Kun je het geluid van het motortje wel horen?
Als je deze wel hoort kan het zijn dat het beugeltje uit zijn stand is gevallen zegmaar, dit komt ook vrij veel voor bij kangoo's, trafic's en masters. Dan is het gewoon even het beugeltje weer op zijn plek zetten, en evt vastzetten met een tie-wrap oid.
mvg.
Als je deze wel hoort kan het zijn dat het beugeltje uit zijn stand is gevallen zegmaar, dit komt ook vrij veel voor bij kangoo's, trafic's en masters. Dan is het gewoon even het beugeltje weer op zijn plek zetten, en evt vastzetten met een tie-wrap oid.
mvg.
Het geluid van het kofferslot was er helemaal niet. Ik heb de binnnenbescherming van de koffer weggenomen en alle aansluitingen gecontroleerd, eens uit elkaar gehaald en terug in elkaar gehaald, het was inderdaad het motortje dat dienst weigerde. Er kwam wel een signaal toe bij het vergrendelen/ontgrendelen.
Bij het terug in elkaar zetten van de onderdelen en het toevoegen van contactspray werkte het ineens terug.
Dus goed nieuws!
Hartelijk bedankt voor de reacties
mvg
Bij het terug in elkaar zetten van de onderdelen en het toevoegen van contactspray werkte het ineens terug.
Dus goed nieuws!
Hartelijk bedankt voor de reacties
mvg
Beste! Weet u toevallig hoe je dit dan kan oplossen? Ik hoor het geluid wel is een vreemd geluid vind ik zelf maar op slot gaan doet die niet. Alvast bedankt! GroetjesCliowin schreef: 13 okt 2011 20:07 Kun je het geluid van het motortje wel horen?
mvg.